Zdravo, na roki imam nenavadno znamenje, vedno je bilo tako in pred enim letom, ko sem bila pri dermatologu, mi je pregledal vsako piko na mojem telesu in rekel, da je vse v redu (amapk, da naj se "bojim sonca", ker imam toliko pik), zadnje čase pa preprosto nimam energije, počutim se kot da imam vročino (v resnici pa je nimam), se mi vrti in čutim nekakšen pritisk v glavi večino časa. Iz nekega razloga sem zdaj začela opažati to znamenje (ceprav se mi zdi, da se ni spremenilo) in me je zacelo skrbeti, vem, da se slisi čudno, vendar se mi zdi, da mi telo sporoča, da nisem v redu in da ima to znamenje nekaj opraviti s tem. Nemorem se spraviti k temu, da bi mami povedala, da me to znamnje skrbi, deloma zato, ker me je strah ce je kaj resnega. Rekla sem ji ze, da bi rada sla k zdravnici, a me zdravnica ni zelela vzeti. Kaj naj sedaj?
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena Naomi!
Iz tvojega zapisa sem razbrala, da svoje slabo počutje, kot je pomanjkanje energije, občutek vročine, vrtoglavica in občutek pritiska v glavi, povezuješ s svojim znamenjem na telesu. Praviš tudi, da si že obiskala zdravnika glede svojih znamenj in ti je zagotovil, da tvoje pike niso »nevarne.« Tudi svoji mami ne želiš povedati, kaj se dogaja, prav tako pa te zdravnica ni sprejela na pregled. Zanima te, kaj narediti v tvoji situaciji.
Pomanjkanje energije in ostali telesni znaki, ki si jih opisala, se lahko pojavijo zaradi zelo različnih razlogov. Lahko gre res za znake, ki so posledica določenih sprememb v oz. na našem telesu, vendar so ti znaki lahko posledica tudi kakšnih sprememb v našem življenju, ki tako vplivajo na naše duševno in telesno zdravje. Da bi lažje razumela celotno tvojo situacijo, me zanima, ali se ti dogaja kaj obremenjujočega ali pomembnega v tvojem življenju (npr. na področju medosebnih odnosov, v šoli, v družini)? Imaš veliko obveznosti, zaradi katerih pogosto doživljaš stres? Ali te kaj obremenjuje? Omenjala si tudi, da se ne želiš zaupati mami, ali se je mogoče kaj spremenilo v tvojem odnosu z mamo?
Rada bi ti povedala, da je normalno, da v določenih trenutkih v našem življenju nimamo energije, se počutimo, kot da smo bolni ali imamo vrtoglavico. Pogosto krat to povežemo z nekimi fizičnimi lastnostmi, kar so v tvojem primeru znamenja na telesu, ki se ti lahko zdijo kot vzrok za tvoje počutje. Seveda ne smemo zmanjševati pomena potencialnih nevarnosti znamenj, vendar velikokrat lahko bolezen in znamenja zmotno povežemo. Pomembno se mi zdi, da v vsakem primeru poiščeš pomoč pri zdravniku. Praviš sicer, da te osebna zdravnica ni želela sprejeti, vendar se mi, glede na opisano počutje, zdi pomembno, da se poskušaš ponovno naročiti. Ker te skrbi tudi znamenje, je dobro, da obiščeš tudi dermatologa, da ponovno preveri tvoja znamenja, saj je strokovnjak, ki lahko hitro opazi določene spremembe. Obisk zdravnika ti bo lahko dal pojasnilo, kaj se dogaja s tvojim telesom, poleg tega pa ti bo pomagalo razumeti tvoje težave bolj celostno. Vendar ne pozabi, da je lahko vzrok za tvoje počutje tudi določena situacija, dogajanje v tvojem življenju, medosebni odnosi, šola ali kaj drugega. Zato je pomembno, da se o svojih težavah pogovoriš z drugimi.
Velik korak si že naredila s tem, da si se obrnila na našo svetovalnico. Vseeno pa je pomembno, da se o svojih skrbeh pogovoriš tudi s svojo mamo, čeprav razumem, da je lahko to težko storiti. Ne poznam tvojega odnosa z mamo, vendar jo zagotovo skrbi zate in bi zagotovo rada vedela, kaj te skrbi, predvsem če se tiče tvojega zdravja. Tako ti bo tudi mama lažje pomagala in ti svetovala, kaj narediti v dani situaciji. Predlagam pa ti še, da se o svojih skrbeh pogovoriš tudi s svojimi prijatelji in prijateljicami ali s komerkoli drugim, ki mu zaupaš.
Popolnoma razumljivo je, da nas določeni telesni znaki prestrašijo, zato je pomembno, da se z njimi »soočimo« in poiščemo ustrezno pomoč. Če te zdravnica ni pripravljena vzeti resno, razmisli o obisku drugega zdravnika ali specialista.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom kakorkoli pomagala. Če imaš še kakršnokoli vprašanje, se lahko vedno obrneš name.
Lepo bodi,
Lara Tušek, dipl. psihologinja