pozdravljeni
želim vas uprašati kaj naj storim če se ne počutim
uredu prijatelji pa se hecajo z mano in mi to ni všeč.
hvala za odgovor že za v naprej
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, nana!
Nisem povsem prepričana, ali te razumem pravilno. Praviš, da se ne počutiš dobro, hkrati pa se prijatelji s tabo hecajo, kar ti seveda ni všeč. Želiš povedati, da se norčujejo iz tebe? Se ne počutiš dobro zaradi tega hecanja ali tiči razlog za tvoje počutje kje druge, pa se prijatelji hecajo s tabo ravno zaradi tega, ker se ti ne počutiš dobro?
Želela bi si vedeti kaj več o celotni situaciji, saj bi ti tako lahko podala bolj konkreten odgovor in te poskusila usmeriti v pravo smer. Vabim te, da mi bolj natančno zaupaš svoje doživljanje in dogajanje okrog sebe. Zaradi česa se počutiš slabo? Kako blizu so ti omenjeni prijatelji? Na kak način se hecajo s tabo oziroma kaj ti govorijo? Kako se ti na to odzoveš? Kaj trenutno doživljaš?
Rada bi si ustvarila širšo sliko, saj ti bom lahko le tako odgovorila na tvoje dileme, zato vljudno vabljena, da se ponovno oglasiš.
Lepo te pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije