Pozdravljeni !
Sem šesti razred in bi rada imela načrt kaj bom ,ko končam osnovno šolo. Zanima me zdravstvo ampak imam veliko domotožje in nebi rada šla študirat npr. Maribor ,Ljubljana. Zanima me tudi področje učiteljice ali veterinarke in nevem kaj naj.Cela družina pa pravi da bi bilo najbolje da sem učiteljica.
Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Zagotovo imaš še za srednjo šolo nekaj časa za razmislek. Priporočam ti da rešiš kakšne osebnostne vprašalnike, ki jih najdeš tudi na spletu. Dobro je, da spoznaš najprej sebe in svoje sposobnosti in vrline. Nato pa se usmeriš v poklice, ki bi te zanimali.
Poslušaj sebe in svoje želje. Ne pristajaj na to, kar drugi mislijo, da bi bilo za tebe. Raziskuj sebe in raziskuj splet. Ogromno informacij boš našla na spletnih straneh dijaski.net, Zavod za zaposlovanje, ... Ko boš prepričana v to kaj znaš in kakšna si, bo tudi izbira poklica lažja.
Uspešno raziskovanje.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije