V šoli smo mel proektno delo v skupinah, vsi člani moje skupine so mankal zato sem sama naredila vse, kar je vzelo veliko časa, nato ko smo imeli predstavitev so se vstali člani skupine vrnili in se delal kot da so oni vse naredil, meni ni vstala nobena točka predstavitve zato sem dobila 1.
Probala srm učiteljici pokazat list na katerega srm pisala a je rekla da je verjetno bil narejrn po predstavitvi.
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Žal ti zelo težko pomagam, če nimaš nekih dokazov, ki kažejo drugače. Najbolje bi bilo, da poiščeš, če imaš kakšna sporočila ali maile, ki ste si jih pisali, ki bi dokazovali to. Tudi je žal malo čudno, da so oni prevzeli predstavitev. Zakaj že nisi prej nič rekla?
Celotna situacija je malce nenavadna. Če si ti vse delala, ji to lahko dokažeš tudi tako, da te povpraša o snovi, ki si jo imela. S tem dokažeš, da si znala. Največ se pa žal da narediti samo takoj po dogodku, zdaj bo malo težje.
Upam, da čim bolj uspešno rešiš. Drugače, pa boš imela eno izkušnjo za naprej in boš naslednjič bolj predvidna.
Lp,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije