Pozdravljeni,
že dve leti sem zaljubljena v fanta, ki je dve leti starejši od mene. Sploh me ne opazi, ampak jaz ga nemorem pozabiti. Kaj naj naredim?
Lep pozdrav in hvala za nasvet.
Uredništvo
Taja Širca

Odgovor svetovalke:
Živijo,
veseli me, da si se po nasvet obrnila k nam. Verjamem, da ti je težko in si zmedena glede tega kaj lahko storiš, da boš ugotovila, če si tudi ti fantu všeč.
Obstajajo različne možnosti kako lahko pridobiš informacije o tem kaj fant čuti. Lahko ga o tem povprašaš (v živo ali prek socialnih omrežij/telefona), lahko prosiš katero od prijateljic, da se z njim pogovorijo, prosiš za pomoč katerega od njegovih prijateljev,... Izberi tisti pristop, ki ti je najbolj blizu in za katerega čutiš, da je pravi. Lahko z njim tudi najprej poskusiš navezati prijateljski stik in vidiš kako se bodo stvari odvijale.Zapomni pa si, da se vse stvari v življenju zgodijo z nekim razlogom - da nas nekaj naučijo, nas okrepijo in pripravijo na življenje. Ne glede na to kako se bo fant odzval si ti storila kar si lahko. Na odločitve drugih pa žal nimamo vpliva.
Želim ti vso srečo,
Taja Širca, dipl. biopsihologinja