Stara sem 15let in sem v tem letu dosegla velik šok saj me je posilil moški. Star je bil nekje 60 let in ga je dal prepoznl ven zato je sperma prišla v mene. Na koncu sem šla na splavilo saj nisem dovol odgovorna za družino saj sem še mlada. Sem v velikem šoku in nevem kaj naj naredim. Ali mi lahko nekdo prosim pomaga z nasveti kako naj to prebolim in kako naj po tem zaupam svetu?
Uredništvo
Jožica Barborič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zaupala si nam, da si doživela posilstvo starejšega moškega. Ne vem, če se zavedaš, da gre za hudo kaznivo dejanje, za katero je zagrožena zaporna kazen za storilca. Če sem te prav razumela, nisi razmišljala o tem, da bi posiljevalca prijavila organom pregona, ampak si želiš le preboleti travmatski dogodek, živeti naprej normalno življenje in znova pridobiti zaupanje v ljudi. Prvi korak si že storila s tem, ko si nam pisala in s tem pokazala pogum za okrevanje
S takšno skrivnostjo živeti in trpeti v sebi, je zelo boleče in obremenjujoče za človekovo psihično ravnovesje in ima lahko dolgoročne posledice, kar že občutiš tudi sama. Govoriti o tem, kar si doživela, je razbremenilno in je prava pot k okrevanju. V veliko pomoč bi ti bilo, če poiščeš strokovno pomoč. Če imate na šoli, ki jo obiskuješ svetovalno službo, bi bilo priporočljivo, da se zaupaš strokovni delavki/delavcu v tej službi. Če zaupaš svoji razredničarki/razredniku, bi morda lahko spregovorila z njo/njim. Morda bi se lahko zaupala tudi osebnemu zdravniku/zdravnici, ki te bo znal/a usmeriti na pravi naslov za nadaljnjo obravnavo.
Vsekakor je priporočljivo, da spregovoriš o tem z zaupanja vredno odraslo osebo, ki ti bo znala prisluhniti in te pravilno usmeriti. Molčati še naprej in trpeti sama, v sebi nikakor ni priporočljivo. Bodi torej pogumna in se odloči za nadaljnji korak.
Želim ti vse dobro in pazi nase.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in realitetna psihoterapevtka