Kako lahko preneham z poškodovanjem same sebe ko sem v stiski.
zato kar počnem je nekaj dni nazaj izvedela moja družina ker sem imela majco na kratke rokave poskušala sem skriti ampak to je prva opazila mama ko je videla da imam poškodovano roko.
Mislila sem da mi bodo stali ob strani,ampak so se samo začudili in obnašali kot da ni nič.
Eden od njih se je celo zasmejal.
To sem storila ker nenajdem druge rešitve ob takem primiru.ko sem bila stara 10-11 let včasih še danes,mislim da bi bilo bolje če me nebi bilo.to da sem si poskušala vzeti življenje se je zgodilo že večkrat.
res nevem več kaj naj naredim da se bo to prenehalo
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej naj se ti zahvalim za pogum, da si svojo stisko delila in si se obrnila na svetovalnico.
Pišeš, da se že nekaj časa samopoškoduješ ko si v stiski. Pred kratkim so za to izvedeli tvoji najbližji, ki pa so se samo začudili in so stisko ignorirali. Samo predstavljam si lahko kako osamljeno, žalostno in obupano si se počutila v tistem trenutku. Žal mi je, da nisi našla podpore, ki bi jo v tistem trenutku potrebovala.
Omenila si, da to počneš že nekaj časa, saj ne najdeš drugega načina. Večkrat tudi razmišljaš, da bi bilo bolje, če te ni bi bilo več. Zato si skušala svoje življenje tudi končati. Verjamem, da se počutiš ujeto, izčrpano, žalostno. Hkrati sem vesela, da si želiš spremembe in da si danes naredila ta velik korak in si se obrnila na nas. Ker ne želim, da si v vsem tem sama in ker si vredna življenja, te resnično spodbujam, da si čimprej najdeš pomoč. Za začetek se lahko obrneš kar na šolsko svetovalno službo, kjer ti bo svetovalna delavka zagotovo pomagala pri iskanju ustreznega strokovnjaka. V času čakanja ti lahko nudi oporo in razumevanje, ki ga potrebuješ. Če bi se zgodilo, da bi bila tvoja stiska tako velika, da bi razmišljala o samopškodovanju ali samomoru lahko pokličeš tudi na telefone v stiski (npr. TOM telefon: 116 111, vsak dan med 12. in 20. uro; zaupna telefona Samarijan in Sopotnik, ki ga dosegljiva 24 ur na dan na 116 123). Druge vire pomoči lahko najdeš tudi na: https://www.tosemjaz.net/poisci-pomoc/. Vedno pa smo ti na voljo tudi na svetovalnici in se lahko v primeru vprašanj obrneš na nas. Lahko nam pišeš tudi na e naslov uredništva: tosemjaz@nijz.si. Če nam boš povedala več o sebi in od kod prihajaš, ti bomo lahko še bolj konkretno pomagali z iskanjem pomoči.
Verjamem, da ti je hudo. Da si želiš podpore in da te je prizadelo, ker si dobila občutek, da drugim ni mar. Zato si lahko zelo ponosna na odločitev, da ti je mar za tvoje življenje in da si delila svoje doživljanje. Resnično te spodbujam, da narediš še korak dlje in si poiščeš pomoč. Ker si zaslužiš razumevanje, podporo, ljubezen. Ker si vredna življenja.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije