Zdravo,
torej sem dijakinja srednje frizerske šole in želela sem se prepisati po dveh mescih na predšolsko vzgojo iz ene šole sem dobila odgovor da se nemorem, saj sem na tri letni tista šola pa je 4 letna iz druge šole pa da ni vec prostih mest in vsi so mi govorili naj naredim prvi letnik in se lahko potem prepišem zdaj po novem letu sem spet zacela pisati na razlicne predsolske za prepis a vse so rekle da se nemorem saj iz 3 letne na 4 letni to ne gre in me zanima ali naj naredim 3 letno frizersko ali naj se ponovno vpisem v prvi letnik pac ker sama res nevem kaj narediti dobila sem se odgovor iz ekonomske da se lahko po konferenci prepisem sam vrjetno mi bo dost tezko aja naj povem da sm v osnovni soli bila skoraj odlicna vsako leto in res nevem zakaj sem sla na frizersko, ampak vem da nism edina k se mi je kj tazga zgodil sam prosm ce loh ksno mnenje.
Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Polovica šolskega leta je že za vami, imela bi res veliko za nadoknaditi, če bi te na kakšnem štirletnem programu lahko sprejeli (drugačni strokovni predmeti, praksa, podrobnejša teorija pri splošnih predmetih ...).
Menim, da je najbolj smiselno, da se prijaviš z novo generacijo devetošolcev (prijava je najkasneje do 2. aprila); ob tem redno obiskuj pouk in pridobivaj ocene v programu frizer, da boš uspešno zaključila letnik; nikoli ne veš, če boš kdaj vendarle želela pridobiti še to izobrazbo). Sredi junija bo potekal vpis v 1. letnik in takrat se boš dokončno odločila, kje boš nadaljevala.
Eno "izgubljeno" leto res ne predstavlja bistvene težave, če razmišljaš o 40 letih, ko opravljamo določen poklic.
Srečno in lep pozdrav,
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja