Živjo,
zadnje čase se v moji glavi odvija vrtinec črnih misli, ki se jih ne morem otresti. Tudi v razredu so sošolci začeli šepetati za mojim hrbtom in si pošiljati o meni nesramne govorice po snapchatu, ko pa pridem domov pa se z mami pogosto skregava, oče pa ima v službi veliko dela, ko pa le pride domov pa se nikoli ne postavi zame, vedno sem jaz kriva za vse. Misli v glavi se izražajo tako:
-Skrbi in problemi drugih so pomembnejši od tvojih, tvoje težave sploh niso tako velike.
- 'Družina bi živela bolje če samo odideš.'
- 'Ti nisi nadarjena za nič, kar bi koga zanimalo.'
- 'Ljudem si samo v napoto.'
- 'Nihče ne bo opazil, ko boš šla.'
Modra ptica
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Kot si napisala, te mučijo črne misli, sošolci ti govorijo za hrbtom in tudi doma, starša ti nista v oporo… z mamo se večkrat kregaš, oče pa je prezaposlen in ne sliši, da si želiš njegovo podporo in da je na tvoji strani. In potem o sebi misliš, da si drugim odveč, da te ne vidijo, ne slišijo, da si za vse kriva…
Zelo težko je ostati sam s temi mislimi in prav se mi zdi, da si jih zaupala meni. Slišim te in verjamem ti, da ti je težko, da zate tvoje težave niso majhne in nepomembne.
Ob tem se vedno sprašujem, kaj lahko naredim sama, a je dovolj, da te samo slišim. Morda si želiš kaj drugega?
Vem sicer, da je včasih lažje že to, da lahko nekomu poveš in da te ta sliši. Po drugi strani pa se ukvarjam s tem, ali imaš koga v bližini, ki je lahko s teboj, ko ti je težko… Komu lahko zaupaš? A si poskusila komu v bližini zaupati svoje misli? Bližnjim je včasih sicer najtežje povedati, kako nam je, čeprav so tisti, ki so več z nami, a so tudi tisti, s katerimi imamo tudi največ bolečih izkušenj.
Kako vidiš ljudi okrog sebe? Kdo je zaupanja vreden? Kdo bi te razumel? Kdo ti je kdaj dal občutek, da si zanj pomembna?
Irena Toš Koren, univ. dipl. psihologinja