Zdravo, imam težavo!
imam fanta,ki ima težave z spanjem že dolgo časa . Ko se odpravi spat si misli da ima kri v  ustih in misli da če se bo dotalknil Kjer koli po svojem telesu da mu bo kri začela tečiti in da bo izsrkvavel. nevem Kako naj mu pomagam in nevem kako ga naj prepričam, da seveda to ni res kaj si on misli. mi mogoče lahko predlagate kakšen nasvet?
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
verjetno si mu že marsikaj povedala do zdaj, pa ni pomagalo. Morda mu lahko poveš še to, da do zdaj tega ni bilo oziroma se ni zgodilo, da bi imel kri v ustih ter izkrvavel, pa gre vsak dan spat. Naslednji način je, da si začne zapisovati, ko se mu pojavi misel in išče argumente proti njej. To bo čez čas ponotranjil tako, da mu bo lažje takoj pomisliti na kaj takega.
Če nič od tega ne bi pomagalo, pa je morda dobro, da se gre pogovorit s psihologom, ki mu bo lahko bolje pomagal. Napotnico zanj dobi pri osebnem zdravniku. Najbolj mu lahko stojiš ob strani tako, da greš z njim in ga spodbujaš k reševanju težave.
Upam, da ti bo odgovor v pomoč in lep pozdrav
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije