Par dni nazaj mi je sošolka pokazala Nude od moje prijateljice in mi je rekla naj ji ne povem da ona ima njene Nude samo je budala sm ji šu povedat zaradi tega ker je mona prijateljica in ki meni rad nič slabega. Danes je ugotovila moja sošolka da sm moji prijateljici povedu za Nude in je bila zelo jezna in povedla celemu razredu kaj sm naredil in namesto da bi stali z mano so raje šli njo podpret in so me vsi zasovražli in začeli govoriti grede stvari o meni in da bi me polili z bencinom in me zažgali in to me je zelo užalilo zato sm povedal razredniku in on ni nč radeil samo situacijo je poslabšal. In zdaj ne vem kaj naj storim al da se ubijem al da grem delat
li
life_seems_sometimes_hard
lej, pač si ga mal usrau ker ne znaš držat jezika za zobi, NISI PA TI NUDE-a FOTKAL, NITI POŠILJAL NAOKROG!
Opravič se prijateljici in pred ceumu klasom, če ti bojo pa še težil pa prosi za prehod v drug razred, za to res ne rabš šole pustit, še man pa se stran metat...
Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Spoštovani fant,
hvala, da si na našem portalu delil, kar se ti dogaja. Zelo mi je žal, da prestajaš to stisko, ki jo opisuješ. Z dobrimi nameni si svoji prijateljici povedal, da okoli krožijo njene gole fotografije. Navajaš, da so te ostali »zasovražili« in začeli govoriti grde stvari o tebi. To, kar so ti rekli, da te bodo polili z bencinom in zažgali, je resna grožnja. Prav si naredil, da si povedal razredniku, ki se je žal neustrezno odzval. Zelo pomembno je, da na to opozoriš odraslo osebo. Lepo prosim, da stopiš do svetovalne službe v šoli ali o tem poveš vsaj staršem doma.
Verjamem, da se počutiš sam in izgubljen, toda prosim, poskusi se spomniti, da imaš ljudi, ki te imajo radi in jim je mar zate. V tem NISI sam. Pomembno je, da se o tem pogovoriš z nekom, ki te bo brez obsojanja podprl in pomagal iz trenutne zagate. To je lahko nekdo, ki mu zaupaš – morda drug učitelj, šolski svetovalni delavec, ravnatelj ali družinski član. Prosim, ne obupaj. Tvoji sošolci bodo po razmisleku kmalu spoznali, da si v resnici ravnal dobro oz. v skladu s svojimi vrednotami, ko si zaupal svoji prijateljici.
Kadar se znajdeš v stiski in razmišljaš o samomoru, o tem NUJNO obvesti nekoga, ki mu zaupaš in o tem odkrito spregovori. Lahko pokličeš tudi na telefon 01 520 99 00 (vsako noč, med 19. in 7. uro zjutraj). Svetovalci ti bodo po telefonu nudili zaupni pogovor in ti pomagali poiskati poti iz tvojih težav. Dodajam še dve telefonski številki, ki se jih lahko poslužiš, če boš v hudi stiski:
• TOM telefon (116 111 – vsak dan, od 12:00 do 20:00)
• Zaupni telefon Samarijan (116 123 – 24 ur na dan, brezplačno, anonimno)Toplo priporočam tudi ogled te spletne strani: https://zivziv.si/razmisljam-o-samomoru/
Prosim, poišči pomoč strokovnjaka, ki ti bo pomagal razrešiti nastalo situacijo.
Iz <3 ti želim vse dobro.
Tina Rezar, mag. prof. pedagogike in nemščine in mag. zakonskih in družinskih študij