Vsebina je skrita.
an
anonimen
Vsebina je skrita.
Uredništvo
Petra Tratnjek
Pozdravljen,
vsebino tvojega sporočila smo skrili.
V tem primeru je vsebina sporočila vidna samo nam v uredništvu. Ostali uporabniki ne vidijo vsebine sporočila.
Sicer nam lahko pišeš tudi na e naslov: tosemjaz@nijz.si.
Lep pozdrav iz uredništva.
Uredništvo
Taja Širca

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen Domen.
Predstavljam si, da ti mora biti zelo težko, ko se ti sošolci posmehujejo. Popolnoma normalno je, da si zaradi tega žalosten, jezen in da te je strah. Rada bi ti povedala, da ti za njihova dejanja nisi odgovoren. S kom se boš družil je popolnoma tvoja odločitev in nobeden se ne bi smel iz tega norčevati. Žal pa se verbalno nasilje s strani vrstnikov v šoli še vedno dogaja.
Svetovala bi ti, da poiščeš pomoč odrasle osebe, ki je zaposlena v šoli in ve kako se odzvati v takšni situaciji. To je lahko socialna delavka, šolska psihologinja, ravnateljica, učiteljica ali kdo drug. Poleg tega bi bilo dobro, da svoje težave zaupaš staršem, ki se bodo lahko pogovorili z zaposlenimi v šoli. Zelo je namreč pomembno, da se vedenje ''nasilnežev'', ki ti povzročajo stisko ustavi. Odrasla oseba jim mora pomagati razumeti, da njihovo vedenje ni sprejemljivo.
Upam, da boš zbral pogum in spregovoril z odraslo osebo. O svoji stiski pa se lahko bolj podrobno pogovoriš tudi z usposobljenimi strokovnjaki preko telefona. Spodaj ti puščam link kjer so navedene vse številke.
Želim ti vso srečo in upam, da se vedenje s strani vrstnikov čimprej ustavi.
Taja Širca, dipl. biopsihologinja