Zdravo stara sem 14 let zanima me kaj naj naredim če mi fant daje mešane signale. Letos imamo valeto in zelo mi je všeč moj soplesalec. Ni iz moje šole je moj znanec ki ga poznam že dolgo. Ko sva se prvič pogovarjala je on stopil do mene. Čez čas sva se vedno bolj in bolj zbližala. In mislim da že od kar sva se spoznala nisva bila samo prijatelja no vsaj jaz čutim tako. Vedno ko ga vidim se razveselim, zaradi njega se tudi veliko jočem. Kot sem omenila se zelo dobro razumeva se pa včasih počutim kot da mu grem na živce saj mi ne da pozornosti ali pa včasih ko si piševa dobim tak občutek kot da mu je vseeno. Včasih pa mi daje zelo veliko pozornosti in se do mene obnaša kot da sem nekdo, ki mu zelo veliko pomeni. Ko sva z drugimi mu je okoli mene nerodno včasih pa, ko ima možnost biti z drugimi je raje z mano. Nikoli nisem bila nevem kako lepa in postavna tudi samozavestna nisem. O vsem preveč razmišljam in se sekiram glede stvari, ki se sploh še niso zgodile. In nevem kaj naj naredim ker mu iz oči ne morem prebrati kaj si misli o meni. Vsakič je drugače. Seveda obstaja pa tudi možnost, da še sam ne ve kaj si misli o meni saj je samo najstnik in po glavi se mu podi 100 stvari tako kot se tudi meni.
Mm
Mmmm193
Hej
Pomojem si mu všeč, ampak fantje so včasih zelo zmedeni. Pa tudi fantje se ful drugače obnašajo če so zaljubljeni kot punce zato jih mi ponavadi ne razumemo. Če ga sama ne želiš uprašat lahko rečeš kakšni prijateljici da ga upraša
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena Piki miki,
Vidim, da ti je fant zelo všeč, vendar si zmedena, kako on čuti do tebe, zaradi mešanih informacij, ki ti jih daje. Verjamem, da je to lahko res naporno in si samo želiš, da bi lahko jasno vedela, kaj si misli - žal pa misli drugih ne moremo brati.
Ko gre za naša čustva, še posebno ljubezenska, se pogosto težko jasno izrazimo. Strah nas je lahko, kako bo odreagirala druga oseba, strah nas je zavrnitve. A brez, da si jasno povemo, kaj občutimo, težko druga oseba zares ve - kakor tudi ti zdaj opažaš pri sebi, ko nisi prepričana, kaj si misli o tebi ta fant.
Dobro si tudi izpostavila, da morda še sam jasno ne ve, kako se počuti ob tebi, saj pa je le najstnik in popolnoma normalno je, da smo v tem času tudi zmedeni, negotovi. Meniš, da bi lahko pristopila do njega in mu povedala, kako čutiš? Morda samo z besedami, da vaju ne vidiš le kot prijatelja? Morda bi tudi on potem zbral pogum, da se bolj jasno izrazi. Verjamem, da te je verjetno strah, da bi se tako zaupala, ampak pomisli - kaj je najslabše, kar se lahko zgodi? Pogosto pomislimo na najslabše, kar je popolnoma normalno, a v realnosti se večina teh miselnih scenarijev ne uresniči, izid pa je boljši kot pričakovano. :)
Zapisala si, da skupaj plešeta na valeti, zato verjamem, da je še veliko priložnosti za druženje in pogovore. Morda pa lahko fanta povabiš, da se družita pred ali po vajah za valeto ter spremljaš njegov odziv. Tudi tako lahko poskusiš, če te je preveč strah bolj direktno povedati svoja čustva.
Kakršenkoli razplet že bo pa vedi, da si vredna in dovolj dobra točno taka kot si - ne glede na to, kako "klišejsko" se to sliši. Tudi če ne bo vračal čustev, ne bo konec sveta in ne bo zadnji fant, ki ti bo všeč. Pred tabo je še celo življenje, zato pogumno naprej.
Upam, da ti je odgovor vsaj malo v pomoč in želim ti veliko poguma, saj verjamem, da zmoreš.
Patricija Knez, mag. psihologije
Pi
Piki miki
Hvala za odgovore.
Imam nekaj dodatnih informacij od takrat ko sem to napisala. Pred kratkim sem imela rojstni dan. Pa mi ni čestital. Moja sosolka mi je oredala informacije da je moj soplesalec okoli posiljal nude. Bila sem presenecana. Nisem bila prepricana kako mu naj povem da sem izvedela. Napisala sem mu cd ga lahko pokličem ima starševski nadzor na telefonu zato ni imel časa, zato sem mu napisala. Rekel je da niso njegove. In že takrat sem mu verjela. Napisal mi je da mi bo obrazložil in povedal celo zgodbo. Ko mi je pivedal sem mu še bolj verjela. In mu verjamem čeprav so mi drugi rekli naj mu ne. Od takrat naprej se veliko bolj odkrito pogovarjava in zelo sproščeno se počutim ob njem. Za moj rojstni dan sem njega mojo sošolko in sošolca povabila v kino. Šli smo gledat zelo dolg film. Sedle je zraven mene. Vmes me je celo ustrašil ko je bila neka napita scena. Poskušala sem iti bolj k njemu in nikoli se ni umaknil mislim da ga ni motilo. Moji lasje so bili na njegovi rami včasih sem ga opazila kako me je pogledal. Ko se je film zaključil je prišla moja mama po naju odpeljali smo ga domov. Ko smo ga pripeljali je šel v prtljažnik po nekaj stvari pomagaala sem mu. Rekel je da se je imel zelo fajn in da še moramo iti pogledat še dva filma ali pa mogoče še več. Naslednji teden gremo na razstavo avotov in soplesalec bo šel z nami. Včerja je njegova mama rekla da je veš čas z nami in da se bo počasi preselil k nam. Vsi smo se začeli smejati tudi on. Mislim da se je najin odnos zelo izboljšal in veliko bolj se razumema ni naju več strah govoriti o nerodnih stvareh mislim da gre najin odnos vedno na boljše. Približuje se konec in valeta je čez dva tedna upam da bova tak odnos obdržala tudi po koncu vaj in valete. Hvala za odgovore in upam da mi znate pri tem tudi pomagati. Saj sem zelo v stiski in nevem ali naj nadaljujem z prebliževanjem al naj se oddaljim. Mi pa posveča veliko več pozornosti kot mi je na začetku
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena ponovno Piki miki,
najprej hvala, da si pisala ponovno in delila še več. Sem vesela zate, da sta se s soplesalcem uspela tudi zbližati, se pogovoriti in da ti je zdaj udobno govoriti z njim tudi o bolj nerodnih stvareh. Kot si zapisala, ti najprej ni voščil, a ste vseeno šli skupaj v kino za tvoj rojstni dan, kjer sta se tudi še malo zbližala, če sem prav razumela. Tudi njegova mama je opazila, da se veliko družita. Sedaj se soočaš z dilemo, ali se približati ali je bolje, da se odmakneš. Jaz ti težko povem, kaj bo tukaj prava odločitev zate. Kaj pa sama želiš?
Zapisala si, da je vajin odnos vedno boljši, kar verjetno pomeni, da si na super poti. Tudi sama si si tega želela. Kakšni pa so tvoji občutki sedaj? Kaj občutiš, če pomisliš, da bi se oddaljila? Kaj pa, če bi se mu približala? Poskusi prisluhniti sebi - omenjaš tudi, da se lahko odprto pogovarjata tudi o bolj nerodnih stvareh. Morda je zdaj dober trenutek, da omeniš tudi svoje občutke. Normalno je, da te je še vseeno strah ob tem, saj si nihče ne želi zavrnitve, ampak je vseeno osvobajajoče vedeti odgovor. :) Lahko pa počakaš tudi do valete in se pogovoriš o tem z njim takrat.
Želim ti obilo poguma in vso srečo!
Patricija Knez, mag. psihologije