Jaz sem zaljubljena v mojega sošolca in mi je zelo vces on pa mi skozi govori grde stvari o meni se na listek sem mu napisala da sem zaljubljena v njega on mi pa reče SORY in jaz ga uprasam ka naj bi to pomenilo in on je rekel da nisem vate pa se rekel mi je ka smo bili na taboru ka me je videl v kopalkah je rekel -lepo izgledaš - ok ampak nevem ...
Hočem povedati de ne vem kako ga dobiti prosim mi pomagajte . ????????????????
Lep pozdrav vsem pa pomagajte mi prosim ...
• Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
žal mi je, da slišim, da ti sošolec, ki ti je všeč, daje mešane signale - govori grdo o tebi, ob drugi priložnosti pravi, da lepo izgledaš, obenem pa ti je tudi povedal, da mu nisi všeč. Verjamem, da se lahko počutiš neprijetno ob tem, morda zmedeno, žalostno, jezno ali razočarano. Ljubezenska razočaranja zares niso enostavna in zares ni bližnjic, kako se ‘znebiti’ neprijetnih občutkov. Prav tako ti ne morem podati recepta, kako osvojiti drugo osebo. Lahko pa na tem mestu razmisliva o vajinem odnosu s sošolcem in tudi o tej izkušnji z njim.
Kot praviš, si mu že povedala, da si vanj zaljubljena. Že to je izjemno pogumno dejanje, saj si s tem pokazala svojo ranljivost in odprtost za nekaj več. Seveda z izražanjem svojih občutkov tudi tvegamo, saj ne moramo nadzirati odziva druge osebe, čeprav bi si to morda želeli. Zdi se mi pomembno, da si to storila, saj je že to bil poskus oziroma korak k temu, da bi se vajin odnos razvil v nekaj več.
Občutki zaljubljenosti so lahko zelo močni in nas usmerjajo, vendar pa je potrebno, da pomislimo tudi na drugo osebo v odnosu. Sošolec ti je povedal, da ni zaljubljen v tebe. Pomembno je, da poskušaš sprejeti in spoštovati njegovo doživljanje. Praviš tudi, da grdo govori o tebi. Žal ne vem, kaj to pomeni - je govoril za tvojim hrbtom, te opravljal, širil neresnice, komentiral tvoj videz, vedenje ali kaj drugega. Bi pa izpostavila, da lahko glede tega razmisliš, kaj zares si želiš v odnosu. Kako se počutiš ob tem, ko nekdo govori grde stvari o tebi? V kolikor se to nadaljuje, se mi zdi pomembno, da do njega morda tudi pristopiš in mu poveš, da se ob tem ne počutiš prijetno in tudi zakaj je temu tako. Nihče si ne zasluži, da se o njem govorijo stvari, ki so zanj neprijetne.
Nazadnje pa še, da v odnose ne moremo siliti, saj lahko postanejo nezadovoljujoči ali neprijetni za eno osebo ali celo obe, predvsem takrat ko nam oseba ne vrača tega, kar si sami želimo. Naj bo v odnosih vodilo pristnost - do sebe in drugih, izražanje tega, kar čutiš in te moti, ter postavljanje meja, ko kaj ni prijetno. Pomembno je, da si odnosa obe osebi želita in sta pripravljena vanj vlagati trud, saj se bo odnos tako lahko razvil.
V kolikor se ti poraja še kakšno vprašanje, se lahko obrneš name.
Srečno,
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)