Pozdravljeni, ves čas imam občutek da me starši ne marajo saj ko se drugi moji bratje sestre pogovarjajo z mojimi starši so do njih zelo ampak res zelo prijazni. Ko se jaz pogovarjam pa se starši obnašajo zelo nesramno. Še vedno nevem kaj naj naredi edina oseba ki me razume je moja najboljša prijateljica.
LP ANONIMNEŽ 2069
• Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen!
Žal mi je, da imaš občutek, da te starši ne marajo. Mi lahko zaupaš, koliko časa se ti že zdi, da je tako? Si se v zadnjem času s starši skregal ali se je zgodilo kaj podobnega, kar bi lahko bil razlog za slabo voljo?
Prepričana sem, da te imata starša rada. Mogoče tega zgolj ne znata pokazati tako, kot bi si ti želel. Predlagam ti, da se poskusiš s staršema pogovoriti. Povej jima, kako se počutiš in ju vprašaj, v čem je težava. Bodi pozoren na to, da v pogovoru govoriš zgolj o svojih občutkih in opažanjih ter da ohranjaš prijazen in spoštljiv odnos.
Ko se boš s staršema pogovoril in če želiš, mi lahko nato napišeš, kako je šlo. Če se starša ne bosta odzvala tako, kot si predstavljaš, lahko skupaj razmišljava naprej.
Vse dobro in lep pozdrav,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja
• AN
ANONIMNEŽ 2069
Starši se do mene obnašajo tako od 5.r od takrat ko sem pri družbi dobil 2 probal se bom pogovorite z njima.
Hvala za vaš nasvet
Lp. ANONIMNEŽ 2069