Sem Nina.
En fant mi je rekel ,da je zaljubljen v mene. Jaz sem mu rekla ,da me ne zanima. Še danes je potrt. Zdaj obžalujem ,da sem mu rekla ,da me ne zanima. Vedno prehitro rečem brez ,da bi pomislila.
Prosim povejte mi kaj naj naredim?
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Najprej bi se ti rada opravičila za pozen odgovor. Če sem te prav razumela, te skrbi, da si fanta z zavrnitvijo potrla. Počutiš se krivo. Zdi se ti namreč, da bi stvari lahko ubesedila bolje in obžaluješ, da nisi premislila, preden si stvari izrekla. Sprašuješ, kaj bi v takem primeru lahko naredila.
Razumljivo je, da ti je žal za fanta. Situacija zagotovo ni prijetna in fanta bi želela pred njo obvarovati. Vendar pa to žal ni možno, ostati moraš iskrena sebi in povedati resnico, četudi ta za tega fanta ni najbolj prijetna. Vso pravico imaš spoštljivo zavrniti nekoga, ki ti ni všeč. V ljubezen se namreč ne moreš prisiliti.
V kolikor se ti zdi, da si bila z besedami preveč ostra in si fanta s tem užalila, vedno obstaja možnost, da se mu na samem opravičiš. Povej mu to, kar si zaupala nam – da si stvari izrekla v naglici, brez da bi o njih dobro razmislila.
To bi ti svetovala tudi, če si ugotovila, da ti je fant malo všeč. V tem primeru obžaluješ, da si mu rekla, da se zanj ne zanimaš, saj to ne odraža tvojih čustev. Povej mu, da ti je bilo v situaciji nerodno, tako da si se odzvala, brez da bi o svojem odzivu dobro premislila. Ob tem lahko fantu zaupaš tudi svoja morebitna čustva.
Upam, da ti moj odgovor kako pomaga.
Ana Lampret, mag. psihologije