Pozdravljeni. Pišem vam ker sem zaljubljena v enega fanta že od 4 razreda. Zdaj sem v 7.razredu simpa(D) pa je v 9 razredu. Zelo rada bi bila z njim skupaj. Tudi on je zaljubljen v mene. Je pa tudi težava. Prva težava je da sva oba sramežljiva in si ne upa a priznati da sva zaljubljena, samo še mu vidi na obrazu da je v mene pa še velikokrat me gleda. Prejšnjič smo imela prosto uro in smo bili z njim pa z še enimi prijatelji v eni učilnici in je prijateljica gledala pa je D cel čas mene gledal sedel pa je poleg mojega bratranca in potem sta se pogovarjala enkrat pa ga je moj bratranec nekaj vprašal pa ni slišal, ker ga ni poslušal saj je gledal mene in bil zamišljen pa je moj bratranec ga malo stresel in vprašal ME Slišiš pa že drugače kaže znake zaljubljenosti. Drugi problem pa je da sta v mene še dva fanta. Torej pišem vam, ker ne vem kaj naj naredim pa še zelo me skrbi saj on še malo pa bo odšel v srednjo šolo sicer bo tukaj v bližini saj bo šel v Murko Soboto in smo od MS zelo malo oddaljeni. Samo pa me skrbi ker ko bom jaz zaključila šolo bom šla v MB v srednjo šolo in me skrbi zveza na daljavo saj bom samo za vikend doma. In moja sestrična je imela fanta pa sta enkrat mogla imeti na daljavo zvezo pa ni uspelo saj sta se razšla. Torej moja težava je da z D-jem hočem biti skupaj samo me skrbi če bova imela zvezo na daljavo ko bom odšla in če bo uspela. Zelo si želim biti z njim skupaj in on tudi hoče biti saj je enemu prijatelju rekel. Samo sva oba sramežljiva, sicer veliko si piševa pa tudi v šoli se veliko pogovarjava edino ko moji ali pa njegovi sošolci pridejo naju postaneva sramežljiva pa si ne upava veliko potem govoriti. Že ko sva sama vmes se najprej gledava 3 minute potem se začneva pogovarjat ali on začne ali pa jaz in ne moreva nehat se pogovarjat pa gledat. Ko pa so oni nekje na igrišču jaz pa npr. na vrtiljaku ali pa pri klopi z sestrično in učiteljico se cel čas gledava s tem da me druga dva tudi cel čas gledata in tudi z njima se pogovarjam večino se z njimi tremi(D-jem, A-je. In m-jem) pa se zelo dobro razumemo. PROSIM ZA ČIM HITREJŠI ODGOVOR, KER NE VEMKAJ NAJ NAREDIM. ČE OOČAK DA ON NAREDI PRVO KORAK ALI ČE JAZ. ALI PA NAJ MU SPOROČILO NAPIŠEM NA LIST PA DAM V OMARICO. PROSIM ZA ODGOVOR. Že v naprej se zahvaljujem za odgovor
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
opisuješ, da imaš simpatijo, za katerega si prepričana, da je prav tako zaljubljen vate, vendar sta oba preveč sramežljiva, da bi si to priznala. Skrbi te tudi, ker bo kmalu odšel v srednjo šolo, ki je nekoliko oddaljena od vašega kraja, vendar praviš, da to vseeno ne bo toliko daleč. Razumem tvojo skrb glede obstoja potencialne zveze, če bi bila razdalja med vama velika. Na tem mestu ti pa vseeno predlagam, da greš korak po korak. Nima se smisla obremenjevati za v naprej. Osredotoči se na to, kar lahko v tem trenutku narediš, da se bodo zadeve premaknile naprej. Glede na to, da si veliko dopisujeta in se pogovarjata tudi v živo, te vabim, da kaj več poveš o tem, ali je vajin pogovor že kdaj nanesel na vajine občutke? Če ne, predlagam, da je to tvoj naslednji korak – torej da se z njim pogovoriš, kako on čuti, hkrati pa mu predstaviš tvoje občutke glede njega. Super se mi zdi tudi tvoja ideja, da mu napišeš sporočilo in mu ga daš v omarico. V pismu ga lahko tudi povabiš, da se pogovorita v živo.
Tekom svojega sporočila pa si izpostavila tudi skrb, da sta vate zaljubljena še dva fanta. Zaenkrat ti predlagam, da se osredotočiš na svoje občutke do simpatije in vajin odnos. Če ti bo kdo od njiju (omenjenih dveh fantov) povedal za svoje občutke, pa bo pričakovano, da boš izrazila tudi svoje občutke glede te osebe.
Upam, da ti je moj odgovor vsaj malo pomagal. Če želiš, lahko odgovoriš tudi na moje vprašanje zgoraj in ti lahko še kaj napišem glede tega.
Bodi dobro!
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije
• Ka
Kaj naj naredim
Pozdravljeni. Najlepša hvala za odgovor. Mi je pomagalo. Lep pozdrav lepo bodite tudi Vi
• Ka
Kaj naj naredim
Pozdravljeni. Najin pogovor še nikoli ni tako nanesel na najine občutke,saj se bolj pogovarjava pač tako da najprej vrpašava eden drugega kako je potem pa kako gre v šoli pa, ker imava oba majhno kmetijo doma se malo o tem pogovarjava.