Živjo!
Imam težavo. Pred enim letom sem se zaljubila v enega fanta. Zelo mi je bil všeč in mislim, da sem mu tudi jaz bila. Vedno ko sva sedela skupaj me je božal po laseh. Ko smo tekli kros je navijal zame. Enkrat mi je najin sošolec povedal, da je ta fant res v mene. Potem pa sem se preselila. Zdaj hodim na drugo šolo. Sicer mi je tu všeč, ampak vseeno pogrešam mojo prejšnjo najboljšo prijateljico in tega fanta, saj sem še vedno zaljubljena vanj. In boli me tudi to, da ko je navijal zame sem pač reagirala tako, da sem se obnašala kot, da mi to ne paše. (Nisem vedela kaj naj povem na to). Rada bi spet vstopila v stik z njim. Sicer imam eno prijateljico ki je še vedno sošolka z njim.
A vseeno,
Kaj naj naredim?
Lp
• Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Pišeš, da si zaljubljena v fanta, ki je bil včasih tvoj sošolec. Takrat si izvedela, da si tudi ti všeč njemu, vendar tega drug drugemu nista povedala. Ko je na krosu navijal zate, se na to nisi znala odzvati drugače, kot da si se pretvarjala, da ti to ni všeč. Morda je zaradi tega mislil, da on tebi ni všeč, ni pa nujno. Tako kot si ti preko njegovega vedenja opazila, da ti je naklonjen, je morda enako opazil tudi on. Verjamem tudi, da bi prej ali slej drug drugemu priznala, da sta si všeč, če bi ostala sošolca.
Sedaj si se preselila in začela obiskovati drugo šolo. Veseli me, da ti je tudi na novi šoli všeč. Vseeno pa pogrešaš svojo prijateljico in tega fanta. Kot razumem, sta s prijateljico še vedno v stiku, s fantom pa si prav tako želiš znova vzpostaviti stik. Morda ti lahko prijateljica pri tem pomaga. Lahko jo na primer prosiš, da ti priskrbi njegovo telefonsko številko. Ali pa ji predaš sporočilo zanj, ki mu ga bo lahko dala v šoli. Lahko pa prijateljica fanta povabi, da pride zraven naslednjič, ko te bo obiskala oz. ko se bosta srečali. Če pa ne želiš vpletati prijateljice, je še ena možnost, da fanta poiščeš na kakšnem socialnem omrežju (če ga uporabljaš) in tam vzpostaviš stik z njim. Glede na to, da si mu (bila) očitno všeč, bo najbrž vesel, da si ga kontaktirala. Možno je, da tudi on še vedno razmišlja o tebi, a si tudi sam ne upa narediti prvega koraka. Zato ti svetujem, da ga narediš kar ti.
Želim ti veliko poguma in naj se stvari razpletejo tako, kot si želiš.
Lepo bodi,
Anja Rakovec, mag. psihologije