Pozdravljeni. Pišem vam ker imam ljubezenske težave. Imam simpatijo(D) v njega sem že 4 leta. V mene pa sta š dva fanta A in M. Ne vem kaj naj naredim. Cela šola ve v katerega fanta sem zaljubljena. Ker je lansko šolsko leto izvedela moja sestrična in sem ji rekla nja nikomur ne pove ampak vseeno šla vsem takoj povedat v koga sem. D je v 9.razredo kot moja sestrična, M je tudi v 9.razredu A pa je v 8.razredu in lansko šolsko leto na koncu junija hloh 1 teden do počitnic pride M do mene in mi pove A-_- je v tebe. To šolsko leto pa me moj razred torej 7.razred heca o A-ju in D-ju. Pa ved o ko pride šolski kombi me M gleda z kombija ko čakajo na še dva prijatelja. Mislim da je D v mene zaljubljen ker me cel čas gleda, vse moje fotografije in objave na omrežju komentira, mi piše ali pa če mu jaz pišem mi takoj odgovori, e krat je srček poslal ampak ko je videl da sem dosegljiva je zbrisal ker je sramežljiv. Pa v šoli me cel čas gleda in se pogovarjava, pa prejšnji teden je rekel svojemu prijatelju da me pogreša. Moja prijateljica je enkrat šla mimo njega lansko šolsko leto ko smo imeli na šoli HALLOWEEN tabor je moja prijateljica je enkrat šla mimo njega lansko v telovadnici ker smo imeli zabavo in je vidla da gleda mojo sliko. A pa vem da je v mene ker je potrdila ena moja prijateljica ki se z njim zelo dobro razume.Ta moja prijateljica je lansko leto bila v devetem A pa v 7.razred pa oba sta iz istega kraja pa na avtobusu je A rekel da je zaljubljen v mene in da ima D veliko srečo pa da je on na D-ja ljubosumen. To leto pa je druga prijateljica rekla da ima A na steni v svoji sobi mojo sliko pa narisano srce ker ji je ta prijateljica rekla. Ne vem kaj naj naredim. Hočem biti z svojo simpatijo skupaj ampak nočem nikogar prizadeti. PROSIM ZA ČIM HITREJŠI ODGOVOR.
LPZmedena
Uredništvo
Anja Knez

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena, »Zmedena«,
vesela sem, da si se s svojo stisko in zapisom situacije obrnila name. Če te prav razumem, ti največ skrbi povzroča to, da si simpatična več fantom hkrati, ob enem pa imaš tudi sama simpatijo. Imam prav?
Veš, občutki simpatičnosti so nekaj posebnega; tako za tistega, ki ima simpatijo, kot za simpatijo samo, ko spozna, da je nekomu simpatična. Kot si zapisala, imaš simpatijo, ob enem pa veš, da si sama simpatična še dvema fantoma in skrbi te, da bi s svojim ravnanjem kogarkoli prizadela. Imaš pa tudi občutek, da si svoji simpatiji prav tako simpatična.
V ljubezni smo lahko hitro prizadeti, hitro pa lahko nehote prizadenemo koga tudi sami. Namreč v iskrenem partnerskem odnosu je vedno prostora samo za dva in pomembno je, da sledimo svojemu srcu, svoji želji. Če je oseba D tista, katera ti je simpatična in do katere že dlje časa gojiš posebna čustva, si prisluhni in sledi temu. Tudi sama si zapisala, da si želiš biti s to osebo in del odgovora, kaj storiti, se skriva že v tvojem zapisu.
Izogniti temu, da bi koga razočarali in ga prizadeli, ker mu ne moremo vračati čustev, ki bi si jih določena oseba želela, se praktično, žal, ne moremo. Kljub temu pa ni prav, da bi se trudili ugajati nekomu ali biti z njim zato, da ga ne bi prizadeli, saj bomo v tem primeru sami nesrečni.
Zato prisluhni svojemu srcu in temu, kaj si sama želiš. To naj to bo tisto, kar te bo vodilo pri tvojem ravnanju. Morda svoji simpatiji s kakšno pozornostjo nakažeš, da ti je simpatična, da ti veliko pomeni. Morda se odzoveš tudi na odzive svoje simpatije in se preprosto prepustiš, kam te bo vajin odnos vodil. Verjamem vate in v to, da ti bo uspelo!
Želim ti vse dobro in te lepo pozdravljam,
Anja Knez, mag. psihologije
Zm
Zmedena
Pozdravljeni. Hvala za odgovor