Torej sem 13 letni fant in imel sem že nekaj izkušenj z puncami ampak zdajle sem na taboru in srečal sem neko punco tjaša ji je ime izgleda isto stara kot jaz ko smo šli na nek pohod sem se začel sem se pogovarjati z učiteljico in ona se je pridružila pogovoru ampak ko je začela sem izvedel ona je 14 in gre v prvi letnik to tudi pomeni da bo verjetno kmalu 15 jaz pa sem bil 13 junija in ko sem to izvedel me je res užalostilo kajti sem se kar zaljubil zdaj ne vem kaj naj kajti druživa se malo amapk prav tako ne morem kar ne biti zaljubljen več res ne vem kaj naj ko sem v njeni bližini sem hkrati zelo vesel in izjemno žalosten ne vem kaj naj upam da lahko pomagate in pa danes je sreda tabora bo konec v petek in takrat je verjetno ne bom več videl
• Uredništvo
Anja Jularić

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
To pa je sladko-grenka težava, kot opisuješ, si spoznal punco, ki ti je všeč, a te to, da je od tebe starejša ovira pri razkritju svojih občutkov.
Če sem prav razbrala sta se na taboru znašla v nekaj skupnih pogovorih in si se v njo zaljubil. Zdaj te pa to, da je starejša od tebe, odvrača, ali pa te skrbi, da se boš njej zdel premlad.
Vsekakor se strinjam s teboj, da čustev in občutkov ne moremo kar izklopiti. Še posebej, ko nam je nekdo všeč in se naše telo odzove kar samo.
Opazim, da je tvoje razmišljanje precej črno-belo. Ali je ljubezen ali pa nič. Ali se izpovedati ali ne. Predlagam, da povabiš še malo sivih odtenkov. S punco se poznata nekaj dni, verjetno bi se tudi, če bi bila enako stara, želela najprej bolje spoznati, da bi sploh ugotovila kaj si vsak od vaju želi. Glede na prijateljski odnos, ki ga opisuješ, bi bilo morda čisto okej, če ji poveš, da se ti je prijetno z njo pogovarjati in če lahko dobiš kak njen kontakt (s svojimi besedami in prijateljskimi nameni). Če bo tudi ona za, lahko raziskujeta vajin odnos naprej. Kdo ve, morda boš dobil novo prijateljico, morda iz tega ne bo nič in se bo zgodba zaključila ali pa bosta ugotovila, da leto in pol vendarle ni tako velika razlika.
Kar pogumno.
Če potrebuješ še kaj, smo tu.
Anja Jularić, mag. psihologije