hej jaz sem 7 razred in stara sem 13, sem v fanta od 6 razreda recimo ž njegovo ime se začne z ž-jem ful je prijazen in večkrat me pogledan in pri mat sedima skup in se pogovarjama. enkrat mi je popravo šestilo pa posojama si stvari in dala sem mu rdeč kuli ker je z rdečo barvico mogo pisat in sem mu dala. včeraj je moja sestra mela valeto in sem ga vidla in me je gledal ali je to normalno pomagi te plis nvm kaj naj naredim in večinoma sanjam da se poljubima...
Uredništvo
Ana Koščak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Name se obračaš z ljubezensko težavico. Praviš, da si zaljubljena v fanta in ti je zelo všeč, a ne veš točno, kaj storiti. Najprej naj te potolažim, kar čutiš, je nekaj čisto normalnega in se prej kot slej zgodi vsakemu… V fanta si se močno zaljubila in zato o njem veliko razmišljaš.
Kaj v taki situaciji storiti? Najbolje je, da ga najprej še bolje spoznaš. Poskusi z njim preživeti še nekaj več časa, npr. po pouku ga povabi na sprehod ali pa ga vprašaj, če bi skupaj naredila domačo nalogo. Ugotovi, kaj so njegovi hobiji, kakšno glasbo rad posluša, kaj rad dela v prostem času in podobno.
Šele čez čas, ko boš pripravljena in ti bo po preživljanju skupnega časa še vedno všeč, mu lahko to tudi poveš. Lahko kar v živo ali pa mu to napišeš preko sporočila, če ti je tako lažje.
Ne pozabi, da ni treba hiteti. Vzemi si čas, uživaj v druženju z njim in zaupaj svojim občutkom.
Lepo te pozdravljam in ti želim veliko poguma!
Ana Koščak, dipl. psih. (un)