hej rabim vaso pomoc nujno nevem kaj se dogaja z mano ljubim osebo vec kot sebe rda ga imam jokam cele noci zanjega ne jem da dobim body tea probam nekaj narediti ampak on ljubi drugo mislila sem da me bo minilo ampak je se hujse zacela sem se rezati na zacetku sem se tepla in jokala sedaj je to postalo rezanje ko nekaj pojem se pocutim slabo zacnem bruhati hreno vn nimam energije nic za zivljenje.   Rabim vaso pomoc slo je vse predalec.
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, draga punca,
kot opisuješ svojo trenutno situacijo in z njo povezano stisko, se sliši, da ta presega tvoje sposobnosti spoprijemanja in pomembno vpliva na tvoje delovanje v življenju. Pomembno je, da nisi sama. Spodbudila bi te k temu, da se obrneš na odraslo osebo, ki ji lahko zaupaš in ji poveš o svoji stiski. Prosi zaupno osebo (starš, učitelj ali kdo drug), da ti naj stoji ob strani tako, da te spremlja k zdravniku in ti daje podporo. Zdravnik ti bo v tej situaciji dal napotnico za pedopsihiatra ali kliničnega psihologa, ki ti bo pomagal pri reševanju stiske. Ko omenjaš, da se samopoškoduješ in nimaš energije za življenje, je zate najbolj pomembno dobiti takojšnjo oziroma čim hitrejšo strokovno pomoč.
Če potrebuješ seznam virov pomoči v tvoji okolici ali regiji, napiši, da te lahko usmerimo dalje. Lahko zapišeš to tudi anonimno (tako da prosiš, da objavo skrijemo in ne bo objavljena na spletu).
V vmesnem času pa te vabim, da mi poveš kaj več o sebi, kako izgledajo tvoji dnevi? S čim se lahko zamotiš? Kdo so ljudje v tvojem življenju, ki so ti blizu in jim zaupaš?
Upam, da ti je to vsaj malo v usmeritev in pomoč, ob dodatnih vprašanjih pa kar napiši.
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije