Hojla! Stara sem 12 let čez en mesec bom 13. Imam nekaj vprašanj o mojem sošolcu. Že nekaj časa mi je všeč ampak me sploh ne opazi. Začelo se je ko sma pri športu mogla plesat skupaj. Takrat sem začela nekaj čutiti do njega. Ampak je problem da vsakič ko mu pišem ( preko snapchata) nikoli ne ogovori. Nvm zakaj v šoli se včasih spogledala to pa je tudi to. Problem je da je tudi ena druga sošolka zaljubljena v njega ampak z njo pa si piše! Me mogoče preprosto ne mara? Ne upam stopiti k njemu in ga vprašati. Lahko pomagate?
• kr
kr_ena_1
...Ampak je problem da vsakič ko mu pišem ( preko snapchata) nikoli ne ogovori... Problem je da je tudi ena druga sošolka zaljubljena v njega ampak z njo pa si piše!...
mislm, da je jasn, da mu je pač ona (bl) ušeč, ane
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Pred časom ti je všeč postal sošolec, s katerim si preko socialnih omrežij hotela vzpostaviti stik. On ti ne odpisuje nazaj, veš pa, da odpisuje tvoji sošolki, kar v tebi vzbuja neprijetne občutke. Zanima te, kaj storiti.
V obdobju zgodnje adolescence so simpatije zelo pogoste in čustveno močne. Če ti na sporočila ne odgovarja, drugi sošolki pa odgovarja, je zelo verjetno, da je njegovo zanimanje trenutno usmerjeno drugam. To ni zavrnitev tebe kot osebe, ampak odraz njegovih občutkov, na katere nimaš vpliva. Seveda je pri tem čisto normalno, da se v nas pojavijo neprijetna čustva. Je pa v takšni situaciji zdravo, da se nekoliko umaknemo in s tem zaščitimo svoja čustva. Ne gre za to, da bi naredila kaj narobe, ampak za to, da se simpatije včasih preprosto ne ujemajo. Verjamem, da bi tudi sama rada ob sebi osebo, kateri si tudi ti ravno tako všeč, kot je ona tebi in bo izkazovala iskreno zanimanje zate. Žal pa moramo včasih ob iskanju te osebe, prej »preboleti« kakšno tako, ki nam ne posveča enake pozornosti. V takih primerih se je tudi dobro opomniti, da je našo energijo pomembno dajati tja, kjer se počutimo sprejeto in varno, v nekaj, kar nas osrečuje (npr. naša družina, prijatelji, in naša zanimanja oz. prostočasne dejavnosti).
Če bi te to dalj časa žalostilo ali obremenjevalo, je dobro, da se pogovoriš z odraslo osebo, ki ji zaupaš. Vedi pa, da to, da te nekdo ne izbere, ne pove ničesar o tvoji vrednosti kot osebi.
Želim ti vse dobro,
Nika Koder, mag. psihologije