Pozdravljeni pri Angleščini imam že 2 cveka danes smo pisali in dobil 3. cvek kaj naj naredim prosim odpišite
• Be
Bear
oj, nč nisi napisou background-a:
1. a si se spet nič/premau učil ------->  pojačaj učenje,
2. snov ti ne gre  ------------> dobi si inštrukcije
• Uredništvo
Katja Frelih

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen "Ris",
s svojim vprašanjem si se obrnil na nas. Pišeš, da imaš pri angleščini že dva "cveka" in da si dobil sedaj še tretjega. Zanima te, kaj narediti.
Morda si najprej odgovoriš na vprašanje ali si se učil in si dobil negativno oceno, ker nisi znal, razumel ali pa se morda nisi učil, morda ne dovolj, morda nimaš dovolj motivacije in si posledično dobil negativne ocene.
Če si se učil in si kljub temu dobil negativne ocene, si morda poiščeš pomoč pri učenju. Lahko se obrneš na učiteljico in preveriš če imate ure dopolnilnega pouka, kjer je snov dodatno razložena. Morda lahko prosiš za pomoč koga od prijateljev, sošolcev, morda tudi koga od družinskih članov. V kolikor ne moreš dobiti pomoči med prijatelji, družinskimi člani, lahko skupaj s starši poiščeš inštruktorja.
V kolikor si pozitivno odgovoril na prvi del vprašanja, pa bi bilo morda primerno, da poiščeš vzrok. Morda ti predmet ni všeč, morda imaš slabše predznanje in ti je potem snov težje razumljiva, saj se nadgrajuje. Verjetno se je težko učiti predmet, kateri nam ni všeč.
Največkrat je preprosto potrebno nameniti čas tudi stvarem, katere nam niso najbolj všeč (npr. učenje, pospravljanje...).
Lahko si postaviš majhen kratkoročni cilj pri učenje angleščine - npr. vsak dan bom pogledal 1 snov, katero smo že jemali in se naučil 5 novih besed, ali npr. da boš popravil 1 negativno oceno do novoletnih počitnic... Postavi si realen cilj, ki se bo tebi zdel dosegljiv in ki bo hkrati pokazal nek napredek, četudi majhen.
Želim ti vse dobro pri učenju.
Če želiš, lahko čez čas napišeš kako ti gre.
Katja Frelih, univ. dipl. socialna delavka