Rabim nujno pomoč. Z bratom sva skupaj šla na zabavo, kjer sva oba bila pod velikim vplivom alkohola. Tisto noč, sem bila z dvema moškima, zbudila sem se pa naga poleg brata, ki je bil tudi nag. Ne vem kaj se je zgodilo, počutim se grozno in razmišljam o samomoru. Ne morem se pripravit spregovorit o tem z bratom. Ne vem kaj naj sploh naredim.
Hvala za kakršno koli pomoč
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena!
Kot beremo, si v hudi stiski in verjamem, da situacija res ni lahka... Težko je zares vedeti, kako v takšni situaciji reagirati.
A vedi, da se tudi to da razrešiti! Obstaja boljša rešitev, kot samomor, ki je dokončen in ni poti nazaj. Dokler čakaš odgovor svetovalke, ti prilagam vir pomoči, kamor se lahko obrneš, če ti bo stiska prehuda: brezplačno lahko pokličeš na TOM telefon (116 111, vsak dan med 12. in 20. uro). Napišeš nam lahko še kaj več o svojih mislih. Si še razmišljala na samomor? Sta se do zdaj z bratom morda že kaj pogovorila? Kako misliš, da bi lahko pristopila?
Do takrat pa se prosim zaveživa k življenju, prav? Prosim javi se nam še.
Topel pozdrav iz uredništva
• Uredništvo
Uredništvo

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
sprašuješ, kaj storiti po noči, ki si jo preživela popolnoma opita. Če prav razumem, te ne skrbi, da si bila z dvema moškima, ampak dejstvo, da si se zbudila gola ob golem bratu. Četudi te je še tako strah, ne vidim druge možnosti, kot pogovor z bratom. Morda se tudi on ničesar ne spominja ali pač. Morda je tudi njega strah spregovoriti s tabo.
Naj se je zgodilo karkoli  med vama, to nikakor ne more biti razlog za tolikšen obup in razmišljanje o samomoru. Vsekakor pa je to priložnost za razmislek o načinu in količinah  uživanja alkohola. Moj namen ni predavati o nevarnih pasteh prekomerne rabe alkohola, ampak zgolj opozoriti na to nevarnost.
Torej priporočam, da zbereš pogum za pogovor z bratom.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in psihoterapevtka
Uredništvo