Živjo,
rad bi delil izkušnjo pa me zanima,če je bil tudi nekdo v taki stiski kot sem jaz.Namreč lansko leto sva šla s punco narazen,ker me je psihično uničila in ob enem bila je "narcis" v najni zvezi.
Potem sem bil neki časa žalosten,ker sem imel občutek krivde,da sem naredil napako da sem jo opustil,v nasprotnem primeru bi lahko nehal videvati moje družine, prijateljev pa sploh in opustil več različnih dejavnosti/hobijev.
Potem sem začel hoditi k psihologinji,saj da pridem nazaj v začetno stanje kot sem bil pred zvezo in je povedala da sem prav naredila pa tudi svetovala mi je,da naj si kot "nek" hobi najdem,kjer se bom spet srečnega počutil.Nato sem si zadal cilj,da grem vsak dan,vsaj da odtečem minimalno 2 km, saj s tekom sem se zelo rad ukvarjal.Nato res začel sem prihajati k sebi in tudi brez pomoči psihologinje nebi zmogel prebroditi čez to.
Ampak je ena težava in sicer,...jah prijatelji pato.Pred zvezo sem zelo se rad družil s prijatelji in sem bil zelo rad v krogu ljudi. Problem je v tem da imava skupne prijatelje z bivšo punco in ko sva šla narazen je verjetneje ogovorila ljudem oziroma začela govoriti slabe stvari o meni,da so se ljudje preprosto začeli odmikati stran od mene in me to boli.Sploh me pa boli,da ko zagledam "prijatelje" na vlaku in sta dve opciji,da me grdo gledajo ali samo medtem ko vidim pri njih prazne sedeže in jih zapolnijo z torbami/drugimi predmeti, da se nebom usedel.Potem tudi ko se srečamo, se probajo izogibat mojemu pozdravu in me začnejo grdo gledati...
Kaj naj naredim???
• Uredništvo
Maruša Bertoncelj

Odgovor svetovalke:
Kekec, živjo.
Sicer upam, da se bo oglasil še kdo s podobno izkušnjo, ampak bom vseeno zapisala nekaj besed.
Hudo je, ko nas drugi zavrnejo. Socialna izključitev je dejansko ena izmed največjih psiholoških bolečin in naši možgani to celo zaznajo, kot da bi dobili fizično rano. Res mi je žal, da se je tvoja zveza zaključila tako klavrno. Ravnal si samoohranitveno in edino pravilno glede na okoliščine, ki jih opisuješ - sedaj pa te punca "kaznuje".
Jaz tem prijateljem ne bi rekla prijatelji. Rekla bi, da ti je razhod pokazal tudi pravi obraz družbe, v kateri si bil. To niso fajn ljudje, če počnejo stvari, ki jih naštevaš. Takih dvoličnežev ne potrebuješ v svojem krogu. Zelo nezrelo od njih.
Strinjam se s tvojo psihologinjo. In nov hobi je lahko odlična priložnost, da spoznaš nov krog ljudi. Tek je okej, ampak je samotno početje. Razen če se morda včlaniš v kakšen tekaški klub. Imaš rad še kak šport, ki poteka v skupini?
Na vlaku bo še nekaj časa čudno, postopno bo tudi to izzvenelo. Manj se boš ukvarjal s tem, kaj si mislijo o tebi, bolj se boš usmerjal v druge, bolj relevantne stvari. Mogoče tudi v novo zvezo? :)
Držim pesti, da tole neprijetno obdobje čim prej mine in da boš zlahka ostal zvest samemu sebi in svojim vrednotam!
Topel pozdrav
Maruša Bertoncelj, univ. dipl. socialna pedagoginja