Pozdravljeni
Hodim v 7 razred in sem močnejša od ostalih sošolcev iz se zato norčujejo iz mene rada bi vas vprašala kaj naj naredim hvala za odgovor
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena Kristina,
Vesela sem, da si zbrala pogum in se obrnila na nas s svojim vprašanjem. Verjamem, da je boleče, ko se sošolci norčujejo iz tebe in žal mi je, da to doživljaš. Želim da veš, da si vredna spoštovanja točno takšna, kot si. Nihče nima pravice, da te zaradi tvojega videza ali česarkoli drugega ponižuje.
Čeprav ni enostavno, skušaj ob zmerjanju sošolcev odreagirati čim bolj mirno in samozavestno. Lahko preprosto odideš iz situacije ali se delaš, da jih nisi slišala. Če se počutiš dovolj pogumno, jim lahko rečeš "Ni mi všeč, kako se z mano pogovarjaš. Prosim, da nehaš" ali kaj podobnega. Če sošolci opazijo, da te njihovo zbadanje ne prizadene, lahko sčasoma zgubijo motivacijo.
Ali imaš morda kakšne sošolce, s katerimi se razumeš? Si morda že komu povedala, kaj se dogaja? Pomembno je, da se pogovoriš z osebo, kateri zaupaš – lahko so to starši, učiteljica, svetovalna delavka ali prijatelj. Ni potrebno, da se sama soočaš s stisko, okoli tebe so ljudje, ki ti želijo pomagati.
Najpomembneje je, da se zavedaš svoje vrednosti. Zaslužiš si spoštovanje in nisi kriva za to, kar se dogaja. Kar govorijo drugi, pove več o njih kot o tebi. Če se počutiš slabo, se spomni na stvari, ki jih imaš rada in v katerih si dobra.
Če bi mi želela še kaj povedati, sem tukaj zate.
Lepo te pozdravljam,
Kiara Katarina Florjanič, dipl. psihologinja (UN)