Pozdravljeni, imam en težavo na šoli je en fant, ki je starejši eno leto starejši od mene spravi on je osmi jaz pa sedmi ko sem prišla na to šolo sem se takoj zaljubila vanj in nato sva bila en mesec skupaj pa sva se potem ločila zaradi ene prijateljice ki se mu je prilizovala stalno in se delala boga in njemu se je zasmilila zato je pustil mene in šel z njo, ko me je pustil se mi je zlagal da mu starši ne dovolijo imeti punce in da so mu uzeli telefon in potem sva se blokala na snapchatu to je naredil zato ker mi ni hotel povedati da je z tisto punco. Ampak jaz sem čez dva dni to izvedela ker so se razširile govorice ker sem na srečo imela še svojo telefonsko sem mu napisala da sem zelo žalostna ker je to naredil in on je rekel samo sorry in od jeze sem blokirala njegovo telefonsko.....potem sta one dva bila skupaj in jaz sem usak dan videla kako se dobivata po šoli in nisem mogla gledati najraje bi se zjokala zelo sem bila žalostna ker sem res bila močno zaljubljena v njega vedno bolj sta mi šla oba na živce ampak vedno sem imela občutek da oba imava še nekaj skupnega v sebi ker me je v šoli veliko krat gledal in jaz njega tudi....skratka onedva sta bila skupaj skoraj eno leto ko je bolj proti koncu začel imeti več punc skupaj in ona rega ni vedela jaz pa tudi ne ker me takrat ni brigalo nič za njega. Dobival se je tudi z veliko puncami po skritem tudi začel je pisati razno raznim prijateljicam da sovraži to punco da mu gre na živce in da jo bo pustil one so to skrinale in poslale njemu ona pa jim ni verjela in govorila da se izvišljujejo samo da ne bi bila več z njim. Ko je imel rojstni dan sem mu želela voščiti ker sem pač tak človek in sem prijateljici napisala naj mu napiše v mojem imenu voščilo in potem me je nazaj addal ma snepu se mi opravičil in spet sva se začela normalno pogovarjati kot prijatelja vsak dan sva se poklicala in si pisala. En dan pa sem mu rekla naj mi postavi eno uprašanje in mi je povedal da sem mu še zmeraj ušeč in da me nemore pozabit. Rekla sm mu da je tudi pri meni tako in potem sva bila skupaj 1 teden ko je prijatel mojega barata to izdal njegovi punci in sva se ločila ampak sva še vedno bila prijatelja on je imel dve punci mene in njo vem da to ni bilo prav ampak ja..začela se je šola in že spet oba noro zaljubljena dobivala sva se v šoli na hodnikih brez da nas bi kdo videl razen moje prijateljice so vedele in prišel je tudi prvi poljub ko sva se kar tako random srečala v eni restqvraciji in vsak dan sva se objela in se usaj dvakrat poljubla ko pomislim zdaj v tem  trenutku kako sem bila neumna ko sem to počela mam zelo tak čuden občutek in nekaj obžalujem nekako pa ne no ko sva to delala nisva bila niti fant in punca ampak prijatelja na pamet mi je prišlo da me je varal čeprav nevem. Rekla sem mu da nočem več tega in on je rekel samo ok. Čez nekaj časa je končno pustil to svojo punco in šel z drugo potem je tisto pustil in šel z eno drugo in vsako je izkoristil za kisse in samo tko da ma punco in se važi usak teden je imeu novo ampak use prijateljice so govorile da se važi pred mano da bi me naredil ljubosumno. Spet je minilo je spet nekaj časa ko sva se nekje spet srečala na neki proslavi in spet viu je z eno punco ki se nam je zdelo da je z njo in ni hotel priznati in smo tam use izvedeli da je res z njo stalno me je iskal in ko je prijatelja šla nekaj iskat je mene prosil naj sama ostanem tam z njim in uzel mi je telefon in začel gledati ozadja in prijel me je za roko meni je blo to čudno in sm se samo začudila ker nism takrat bila tako zaljubljena in spet je priznal da je u mene in enako se je zgodilo še enkart. Zdaj trenutno sva dobra prijatelja a vse je čudno mojemu bratu pravi da ni v mene ko po pole moj brat za hec mu kakšno mojo sliko si jo shrani in tudi v šoli se tako za hec zafrkava mi govori da sm zlata...mi je rekel naj čakam z njim sošolca....mislim da sva si oba useč ampak nisem prepričana nevem kaj naj naredim zelo rada bi bila z njim po eni strani po drugi pa ne ker ga vidim res samo kot prijatelja in se bojim da ni s kakšno drugo punco. Apmak ga zelo pogrešam. Samo se bojim da če grem z njim mi bojo nekatere prijateljice zamirile in me čudno gledale da sem spet z njim po usem tem. Res hočem dober nasvet. Hvala
• Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Prebral sem tvoj zapis, ki je zelo podroben, tako da mislim, da razumem tvojo situacijo s tem fatnom - vidim, da ti res ni lahko, saj nikomur ne bi bila všeč taka negotovost in preskakovanje iz ene vrste odnosa v drugega. Mar ti je zanj, a hkrati te njegovo vedenje prizadene in zmede.
Pogosto, ko pogrešamo neko osebo, v resnici ne pogrešamo osebe same, ampak občutek, ki smo ga imeli, ko smo bili skupaj. Pomisli, ali pogrešaš njega ali samo tisti občutek, da si bila nekomu posebna.
Kar se tiče prijateljic – resnične prijateljice te bodo podprle, ne glede na to, kakšno odločitev sprejmeš. Včasih pa prav prijatelji vidijo stvari bolj jasno kot mi sami, zato je njihova skrb morda upravičena.
Moj nasvet bi bil: daj si čas. Ne rini v nekaj, za kar nisi prepričana, da ti bo prineslo srečo. Če se bo resnično potrudil in pokazal, da mu je mar zate na zdrav način, boš to čutila. Če pa te le bega in povzroča stres, si zaslužiš nekaj boljšega.
Si zelo mlada in imaš še ogromno časa za ljubezen – naj bo to nekaj, kar ti prinaša veselje, ne skrbi in bolečine.
Lepo bodi!
Patrik Senica, mag. psihologije