ko sem včeraj sla v kuhinjo po kozarec vode sem videla, kako se je moj oče samozadovoljeval v dnevni sobi, ko me je videl je hitro skril kar je delal. takoj sem stekla gor. povedala sm že mami in sestri vendar njega sploh ne morm videti. Bi rekla da imam traume, kaj naj naredim?
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Uf, ja, to pa res ni prijetna situacija - niti zate, niti za očeta. Verjamem, sploh glede na odziv ki ga opisuješ, da je obema bilo precej nelagodno.
Masturbiranje je nekaj naravnega in tudi če je odrasla oseba, to ne pomeni, da tega ne počne - je pa res na njemu, da počne to v zasebnosti in ko ni nikogar, da bi to videl. Dnevna soba je res čudna odločitev za kaj takega, sploh, ker je skupen prostor.
Travma je močna beseda - gre za res hud stresni odziv na neko situacijo - tako da dvomim, da imaš travmo. Ni bilo prijetno, to je res, verjetno pa zaradi tega ne bo dolgotrajnih psihičnih posledic :). Gotovo bi bil pogovor najboljša rešitev - če oče ne bo načel te teme, jo lahko ti - mogoče se bosta oba čez nekaj let temu smejala.
Če še kaj potrebuješ, mi kar sporoči!
Patrik Senica, mag. psihologije
zm
zmedena_najstnica123
Hvala vam za hiter odgovor, bom se poskusila pogoviriti.
Lep dan še naprej:)