Prosim pomagajte sem punca in mislim da mi je všeč ena moja prijateljica, ampak nočem da mi je in ne vem kaj naj naredim. Prosim tudi za odgovore koga ki je že kdaj bil o taki situaciji.
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Verjamem, da te je privlačnost do prijateljice presenetila. V družbi je še vedno najbolj pogosto, da nas privlačijo osebe nasprotnega spola, hkrati pa je tudi privlačnost do oseb istega spola popolnoma normalna. To, da ti je všeč prijateljica ni nenavadno in s tem ni nič narobe.
Spolna usmerjenost je sicer lahko nekaj zelo fluidnega oz. spremenljivega. V nekem obdobju so nam lahko všeč punce, v nekem obdobju fantje, v nekem obdobju osebe ne glede na njihov spol. Zdi se mi pomembno, da pri tem slediš sebi in svojim občutkom ter si vzameš čas za raziskovanje. Najbolj važno je namreč kaj ti v sebi čutiš ter kako to lahko sprejemaš.
Osebe nas lahko privlačijo na različne načine. Lahko nas privlačijo romantično oz. čustveno (v nekoga se zaljubljamo), lahko telesno oz. fizično, lahko pa tudi oboje. Ko razmišljaš o sebi in privlačnosti do prijateljice lahko raziskuješ tudi načine na katere ti je prijateljica všeč.
Če imaš okrog sebe osebo, ki ji zaupaš in imaš občutek, da bi te v tem lahko slišala, se lahko o tem poskusiš pogovoriti. Prijateljice in prijatelji, ki jim zaupamo in se medsebojno spoštujemo, nam pogosto lahko nudijo veliko podpore in razumevanja, posledično pa se lažje soočamo z našimi pomembnimi temami ali stiskami.
Topel pozdrav,
Eva Mulej Vrabič, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra
Az
Aza
Heej :)
Jaz sem bila pred kakšnim letom v podobni situaciji in približno razumem, kako se počutiš. Meni je všeč moja prijateljica in sem svoje občutke odrivala dooolgo časa.
Vem, da zna biti grozno ugotoviti, da ti je všeč punca. Iz tvojega strahu do svoje usmerjenosti sklepam, da si mogoče odraščala v okolju, kjer ne sprejemajo lgbtq? Kakor ti je rekla svetovalka, je to normalno. Dejansko nisi naredila nič narobe s tem, da ti je enostavno všeč.
Kakorkoli, če si zaljubljena v to punco, tega ne moreš ravno odstraniti. Meni je pomagalo pisanje v dnevnik (verjetno si sita tega nasveta, ampak res pomaga). Sploh ga ne rabiš pisati redno. Samo vzemi zvezek, lahko tudi le list papirja, in piši svoje občutke in dileme.
Seveda je pa v prvi vrsti nasvet, ki ti ga je povedala že svetovalka in sicer to, da poveš prijatelju ali prijateljici. Tudi to je cel postopek in kriza, tako da svetujem, da to poveš nekomu, ki mu res zaupaš.
Še nekaj, mogoče ti bo pomagalo to, da najdeš podobne situacije v medijih. Filmi, knjige, glasba... (če rabiš predloge, jih imam kar nekaj :))
Upam, da ti je kaj od tega prišlo prav.
Aza <3