Prijavila sem se na faks, ampak se še nisem vpisala. Faks je težak in naporen zato mi je žal da sem se prijavila. Vpisala se še nisem. Ali s prijavo brez vpisa pokoristim oba dovoljena vpisa ali ne?
Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Samo prijava na fakulteto in dejstvo, da si bila sprejeta, še ne pomeni, da si vpisana. To pomeni, da dokler se ne vpišeš na fakulteto, nisi izkoristila ene izmed dveh možnosti rednega vpisa. Ker čutim, da si res prestrašena, bi ti samo rekla, da so morda v tem trenutku tvoji strahovi vendarle pretirani in neutemeljeni. Gotovo je razlog, zakaj si se prijavila na program, na katerega si se prijavila - so bile to tvoje želje, predmetno področje, ki te zanima, poklic, ki bi ga rada opravljala, ali pa si morda izbrala 'kar nekaj', ker si čutila, da se moraš v drugem prijavnem roku nekam vpisati? Premisli in se odloči, ne na podlagi čustev, ampak razuma.
Še nekaj pomembnega: Za študenta, ki se po prvem vpisu v prvi letnik dodiplomskega ali enovitega magistrskega študijskega programa izpiše do 15. oktobra 2024, se šteje, da se v ta študijski program ni vpisal. To pomeni, da imaš, potem ko si že vpisana, do 15. 10. čas, da greš na predavanja, vidiš, kako je na fakulteti, in če ugotoviš, da ti res ne ustreza, se 15. 10. izpišeš in s tem ne porabiš enega vpisa.
Želim ti dobro odločitev in te lepo pozdravljam.
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja