Živjo rada bi vprašala kaj naj naredim ker sem dala odpoved v prejšni službi ker me je 11 let starejši sodelovec poljubiv in sem povedala samo prijeteljem, zdaj se bojim iti v novo službo in moji starši seveda niso veseli ker sem tudi pustila srednjo šolo ker je resnično slabo vplivala name. To pišem ker sem trenutno pred mojo staro šolo ker se je zgodilo nekaj doma kar me je resnično prestrašilo in res nevem kaj naj naredim.
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala za tvoj zapis, ki si ga delila na svetovalnici.
Sprašuješ kaj naj narediš, ker si zaradi poljuba s strani starejšega sodelavca, pustila prejšnjo službo. Pišeš, da se zaradi tega pojavlja strah, prav tako se v tvojem življenju dogajajo druge stvari - kot pišeš, si pustila šolo, prav tako se je zgodilo nekaj doma. Verjamem, da so vsi ti dogodki pomembno vplivali nate in da se ob tem počutiš zaskrbljeno.
Glede na tvoj zapis nisem povsem prepričana, zaradi katere stiske se trenutno obračaš na svetovalnico. Izpostavila si več dogodkov, ki so nate vplivali, nisem pa povsem prepričana na kakšen način le-ti sedaj vplivajo na tvoje vsakdanje funkcioniranje. V kolikor želiš, te spodbujam, da mi poveš kaj več o tem kar doživljaš. Samo tako ti bom lahko v oporo pri razmišljanju in reševanju stiske, s katero se soočaš.
V upanju na odgovor te lepo pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije