Lepo pozdravljeni!
Men je en fant iz mojega razreda fuuuuuuuul všeč. Nevem kaj naj mu rečem. Ker on ni v mene. Plus leto mlajša sm pa ful manjša. Pa sramežliva sm.
• Uredništvo
Maša Podvršnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da bi rada nagovorila sošolca, ki ti je všeč. Predvidevam, da o tem, kaj mu povedati, veliko premlevaš in iščeš načine, kako pristopiti do njega. Naj te pri tem malo usmerim.
Ogovoriti ga lahko poskusiš v živo – vendar glede na to, da so počitnice se pogosto verjetno ne vidita? Če pa se kdaj vidita, ga lahko ogovoriš sprva bolj prijateljsko, ga vprašaš npr., kako je, kaj počne med počitnicami, kdaj gre na morje in podobne stvari. Preko takega pogovora se lahko zbližaš z njim in izveš več o njem. Če pa imata že oba socialna omrežja (npr. Snapchat), pa mu lahko tudi tam pošlješ kakšno sporočilo. V pogovoru z njim bodi pogumna, samozavestna, predvsem pa takšna kot si. Zapomni si, da lahko vplivaš le na svoja dejanja, na njegova dejanja in odzive pa težje, zato jih je potrebno sprejeti in spoštovati, kakršnakoli že so.
To, da si leto mlajša in manjša naj ne bo nobena ovira, je pa res, da sta oba še vedno zelo mlada, zato ti z romantično zvezo ni potrebno hiteti. Za to imaš še ogromno časa in v življenju boš srečala še nešteto oseb, ki ti bodo pri srcu.
Želim ti veliko poguma in vse dobro,
Maša Podvršnik, mag. psihologije