Hej,
sicer ne vem če sem se obrnila na pravo stran vendar ne vem kaj naj naredim
Par dni nazaj sem se z mlajšo sestrico ki je pravkar dopolnila 8 let igrala na babicini terasi in nama je žoga parkrat padla na tla in naju je začela soseda nadirati da sma glasni in poklicala policijo ki je povedala da nisva ničesar narobe naredili
Sedaj me je strah iti k babici in se igrat saj se bojim da povzročam težave
Se opravičujem še enkrat če vprašanje ni za ta forum
So
Sosed
Ta babičina soseda ima težave sama s seboj. Kar sproščeno se igrajte in ne skrbite za neprimerne izpade sosede. Vsekaoor povejte o zadevi babivi in staršem, da se odrasle osebe pogovorijo med seboj.
Uzivajte v igri in odraščanju...
Sosed
Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
Pišeš o dogodku na babičini terasi, ko je soseda zaradi (po njenem mnenju) preglasnega igranja vaju s sestrico poklicala policijo. Čeprav so policisti ugotovili, da vedve nista storili ničesar narobe, te sedaj skrbi, da povzročaš težave, zato te je strah iti k babici.
Če so policisti ocenili, da v opisani situaciji s sestrico nista ravnali narobe, to gotovo drži. Odziv sosede se mi zdi po tvojem opisu sodeč pretiran, in četudi je morda imela svoje razloge za to, bi lahko situacijo izpeljala na bolj prijazen način. Strinjam se s sosedom, da bi morali morebitna nesoglasja med seboj razrešiti odrasli, torej vajina babica/starši in soseda. To v nobenem primeru ni naloga vaju s sestrico, zato se nikar ne obtožuj, da povzročaš težave. Če se tako počutiš, ti svetujem, da se o tem pogovoriš z babico ali starši in jim zaupaš, da se zaradi tega dogodka počutiš nelagodno. Verjamem, da bodo tudi oni potrdili, da s sestrico nista ničesar krivi in se lahko še naprej brezskrbno igrata.
Upam, da se situacija mirno razreši ter da ne izgubiš veselja do igre in druženja s sestrico!
Želim ti prijeten vikend,
Anja Rakovec, mag. psihologije