Moj dedi je zelo nesramen pac ima problem z jezo ne dolgo nazaj sva se skregala a mi vedno recem da sem za njega mrtva potem se pred tem me je pogosto klical Satan , mi govoril da me sovrazi in da zmano noce nic a me se vseeno pelje v solo in pride po mene potem pa mojo omo je kap in ima demenco in se pogosto skregata vlece Jo za uhe itd. Ne vem kaj naj naredim k psihologu noce k psihijatru pa se manj
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Zoja pozdravljena!
Predvidevam da z dedkom in babico živite skupaj oziroma nekje blizu, glede na to, da te vozi v šolo. Verjamem, da ti njegovo početje in besede, ki jih izreče niso všeč. Prav tako, dedek to ne bi smel početi. Imaš morda možnost, da bi v šolo hodila peš, se vozila s šolskim prevozom? Tako bi se lahko izognila "druženju". Vsekakor se mi zdi pomembno, da se o tem pogovoriš s staršema. Odrasli so tisti, ki te morajo zaščititi. Lepa gesta je, da dedka spodbujaš, da bi se obrnil po pomoč, vendar vedi, da je to njegova odločitev in sam nosi posledice za to kar počne. Lahko, da je tudi sam v stiski. A starša vesta, da se neprimerno vede do babice? Če ne, jima povej tudi to. Prav je, da se zaščitijo tudi starejše osebe, še zlasti, če so same nemočne. Nikakor pa to ni tvoja stvar. Ne jemlji si prevelikega bremena nase. To so odnosi med odraslimi in njihova odgovornost je kako se vedejo.
Vse dobro!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja