Ob kakršnem koli pregledu pri zdravniku začutim strah ( potijo se mi roke, začnem hitro dihat, vrti se mi, povisa se mi srcni utrip, postane mi slabo..) Strah me je ljudi v beli halji in njihovih prostorov. In sedaj ko je čas da tudi jaz obiščem zdravnika bi se najraje temu izognila čeprav vem  da to ni prav ker s tem ogrožam svoje zdravje ampak si preprosto ne morem pomagat prevec me je strah. Kaj naj naredim da me ne bo bilo tako strah zdravnikov?
• Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da občutiš strah pred obiskom zdravnika in pred prostori, kjer potekajo zdravniški pregledi. Opisuješ tudi pojav slabosti, potnih dlani in zadihanosti. Predstavljam si, da ti v teh situacijah ni lahko.
Omenjala si, da razumeš, da ima lahko izogib obiska zdravnika zate in za tvoje zdravje določene posledice. Pogosto se zgodi, da se ljudje dobro zavedamo določenih stvari, a kljub temu zavedanju ne storimo nič. V takšnih primerih se je smiselno vprašati, kaj je razlog za našimi zadržki, kaj nam neko dejanje preprečuje. Ali te je strah zaradi slabih izkušenj, ki si ji morda imela v preteklosti, ali te je morda strah pregleda, ker nisi sigurna, kako poteka? Morda pa je nekaj čisto drugega vzrok?
Predlagam, da si poskusiš najprej odgovoriti na ta vprašanja, nato pa lahko preizkusiš tehniko analize misli, kjer iščeš realistične razloge za nastanek misli, ki povzročajo tvojo zaskrbljenost. Vabim te k pregledu in izpolnjevanju tega delovnega lista, ki te skozi vprašanja vodi do tega, da svoje anksiozne misli, oziroma misli, zaradi katerih te skrbi obisk zdravnika, poskusiš spremeniti v bolj realistične in s tem poskusiš odpraviti svoj strah. V pomoč ti je lahko tudi ta dopolnilni delovni list, kjer lahko s pomočjo vprašanj pri posamezni miselni pasti (tipičnemu načinu mišljenja, ki nam povzroča zaskrbljenost) prav tako svoje razmišljanje spremeniš v takšno, ki ti v tebi ne bo vzbujala takše zaskrbljenosti.
Če imaš zame še kakšno vprašanje, sem tukaj zate.
V upanju, da čimprej razbremeniš svoje misli, te lepo pozdravljam.
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)