Pozdravljeni,
Imam težavo, ki obstaja in se vleče že nekaj časa.Ta težava je moja družina.Že od malih nog imam težave s samopodobo ker so me v šoli vedno zbadali zaradi moje teže, kar pa me je najbolj prizadelo je bila reakcija oz. odgovor na moje vprašanje njima zakaj se vedno spravijo name odvrnila sta mi zakaj vedno ti, zakaj so vedno težave s tabo in tako je bila stvar za njiju rešena.
Zdaj ko sem že starejša sem se o teh stvareh sama izobrazila in te opazke že preslišim se je poajvila nova težava.MOJI STARŠI... čeprav sem po videzu prava mešanica njiju se karakterno čista xxxz razločica.Sem oseba ki rabi pogovor skoraj vsako dnevno .Rada se pogovarjam o različnih temah, rada raziskujem nove stvari, ni me strah vprašati če me nekaj zanima in to predstavlja mojim staršem (po njihovo) ''stres''.Razumem da vedno ni časa zame, volje ali pa je človek enostavno utrujen vendar mi data vsako dnevno vedeti da za njiju predstavljam problem oz. problema postanem ko ne naredim tisto vsega kar od mene hočeta.Z njima se ne morem pogovoriti o nobenem čustvenem,psihičnem problemu ki ga imam in ko sem predlagala da bi obiskala terapevta oz. nekoga s katerim lahko govorim ne da mu predstavljam stres sta samo odvrnila da lahko če si sama plačam.Kar boli je to da oba res dobro zaslužita in moja brat je v zadnjem mesecu potreboval res zelo drag aparat za zobe, opremo za poškodbo milijon pregledov pri privatnem zdravniku ter celotno opremo za trenirat. Vedno je na prvem mestu tudi glede njujinega časa, imam očeta ki veliko potuje zato smo večinoma doma mama,brat in jaz.Brat ima treninge cc25 min vožnje stran in z mamo ki ga štiri dni na teden pelje in počaka tam vedno prideta pozno domov in potem mi mama pravi da je utrujena in nima časa zame potem v roku ure in pol že zaspi. Zanima jo samo kako je s psom in če sta perilo in posoda pospravljeni, če nista je hudo in se ponavadi zdere name.
Danes smo imeli no naj bi imeli družinsko kosilo in mama me je prosila če lahko nekaj pospravim jaz pa sem samo odvrnila če lahko najprej solato dokončam.Sekundo kasneje je prišel oče se zdrl name mi izpulil slušakle iz ušes in me večkrat udaril... mama je samo sedela za mizo poklicala brata da je kosilo in to je bilo to.
Večkrat imam panične napade in žalostne,strašne misli, ne vem več kaj narediti.
Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zelo mi je žal glede tega, kar doživljaš. Starši so naši najbližji vodniki skozi življenje in prav je, da se kot najstniki zanesemo nanje, da nas bodo znali voditi in nam pomagali skozi življenje ter nam bodo stali ob strani.
Praviš, da si dekle, ki rabi veliko pogovorov, tvojim staršem pa to po tvojem mnenju predstavlja stres. Imaš občutek, da staši zate nimajo časa. V veselje mi je, da si za pogovor o stvareh, ki te težijo, izbrala našo spletno stran in vedi, da to lahko narediš tudi v bodoče, ko ne boš našla osebe za pogovor.
Domnevam, da še hodiš v šolo - si se morda poskušala kdaj pogovarjati s svojimi sošolkami, prijateljicami, morda imaš kakšno sestrično, teto, s katero bi si skupaj lahko delili svoje misli in tegobe. Glede na to, da si se sama izobrazila in da se trudiš osebnostno rasti, bi ti morda že pogovor s kakšno drugo odraslo osebo ali pa vrstnico pomenil olajšanje, morda se bo celo spletlo novo prijateljstvo na čisto posebni ravni. Vsekakor pa ne pozabi tudi na pogovor s šolsko svetovalno delavko na tvoji šoli, ki ti bo gotovo znala pomagati pri tvojih doživljanjih. Nujno šolski svetovalni delavki povej tudi o tem, kako se ob svojih starših počutiš, da bo lahko razumela, kako ti pomagati ob tvoji družinski situaciji.
Če pa kdaj nihče ne bo našel časa za pogovor s tabo, pa smo tu še vedno mi - oglasi se še kaj. Še posebej, kadar te bodo napadle žalostne in strašne misli.
Objem.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja