Hej,
Spoznala sem enega fanta ki je starejsi od mene in takoj mi je bil usec in jaz sem vedela koliko sva stara on pa ne in sem upala da me to cim kasneje uprasa saj sem imela obcutek da se tudi pogovarjati ne bo vec zelel z mano ko bo zvedel koliko razlike imava v letih on je star 26 jaz pa 17. In zato sem mu rekla da sem stara 18. In sedaj se zato pocutim res grozno.Sva nekako skupaj s tem da imava "ljubezen na daljavo" ker ne ziviva blizu.
In sedaj bi mu rada to priznala ker ce sva ze "skupaj" zelim da ve vse po resnici. In nvm kako naj mu povem da me ne bo zapustil, bil jezen, mi zameril..Ker mene je bilo res strah da ne bo hotel imet nic z mano in zdaj me je tega se bolj strah..kaj naj naredim??
• Sk
Sky
Hj imam podobno zgodbo.vrjamem da ti je ta fant vsec in da ga imas rada.predlagam d amu poves resnico pa ce je slucajno nebo sprejel  je to znak da ni pravi za tebe.imas se celo zivljenje pred sabo nikamor se ti ne mudi ja res je d ams nekoga ob sebi ki te ma rad res lepo. Prvo poskrbi zase ne mudi se ti.
????????
• Uredništvo
Martina Bošnjaković

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če prav razumem, te zanima kako bi fantu, ki ti je všeč, povedala, da imaš v resnici 17 let in ne 18, kot si mu povedala, ko sta se spoznala.
Predlagam ti, da mu to poskusiš povedati enkrat, ko bosta na samem, v mirnem okolju in ko bosta oba dobre volje. Poskusi mu umirjeno in čim bolj sproščeno povedati resnico, torej, da si stara 17, in mu pojasniti, zakaj si mu rekla, da imaš 18 let. Lahko mu poveš, kot si tudi tukaj zapisala, torej da si mislila, da se ne bo hotel niti pogovarjati s tabo, če mu poveš svojo starost, vendar ti je bil všeč in si ga hotela bolje spoznati.
Žal ti ne morem obljubiti, da bo fant to dobro sprejel. Verjetno ga bo to vsaj nekoliko presenetilo. Zato ti predlagam, da poskusiš razumeti njegovo stališče. Obenem pa mu lahko poveš, da obžaluješ, da mu nisi že v začetku povedala po resnici in da si mu sedaj povedala, ker vajina zveza postaja bolj resna in ti je pomembno, da sta eden do drugega iskrena.
Upam, da se bo med vama vse dobro razpletlo in ti želim veliko sreče.
Lepo te pozdravljam,
Martina Bošnjaković, dipl. psih. (un)