Imam simpatijo na fanta katerega že 3-4 let nisem vidla!! Spoznala sma se na morju, ko sem bila fulll mlada. Skupaj sma hodla ven na sprehode, do wi-fija (tam je bila edina točka, kjer je bil wi-fi brezplačen, razen v kafeju), do morja itd.
Nevem zakaj imam to simpatijo, ampak si vsak dan pišema na raznoraznih aplikacijah. Res nena vem kaj naj naredim!!!
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
občutki, ki jih opisuješ, so popolnoma naravni in okej, še posebej, ko nekoga spoznaš in skupaj preživita lepe trenutke. Včasih, ko osebo spoznamo v posebnem okolju, kot so počitnice na morju, se ti spomini in občutki lahko zdijo še bolj čarobni in posebni. Dejstvo, da si s tem fantom še vedno vsak dan pišeta, kaže na to, da imata očitno močno vez, kljub temu da se že dolgo nista videla.
Razmišljanje o tem, kaj storiti, je lahko res izziv, še posebej, če čutiš močna čustva, a nista z osebo fizično blizu. Prvi korak je, da razmisliš o tem, kaj si resnično želiš od tega odnosa. Ali si želiš ohraniti prijateljstvo na daljavo? Ali upaš, da bi se lahko vajin odnos razvil v nekaj več? Ko boš imela bolj jasno sliko o svojih čustvih in pričakovanjih, boš lažje razmislila o naslednjih korakih.
Komunikacija je ključnega pomena. Morda bi lahko iskreno spregovorila z njim o svojih občutkih. Ni nujno, da takoj izliješ vse na plano, lahko začneš z bolj splošnimi temami o tem, kako zelo ceniš vajino prijateljstvo in kako pomembno ti je. Sčasoma lahko pogovor preide na to, kako se počutiš glede vajinega odnosa.
Pomembno je tudi, da si realistična glede možnosti za vajin odnos. Razdalja in čas lahko igrata veliko vlogo pri tem, kako se odnosi razvijajo. Razmisliti moraš tudi o tem, kaj bi bila pripravljena storiti, če bi ugotovila, da tudi on deli tvoja čustva. Ali obstaja možnost, da se vidita v bližnji prihodnosti? Kako bi lahko oba vložila v odnos, da bi ga ohranila in morda celo okrepila?
V takih situacijah je včasih koristno tudi pogovoriti se z nekom, ki mu zaupaš, kot je npr. prijateljica ali pa družinski član. Lahko ti ponudijo drugačno perspektivo in podporo, ko raziskuješ svoja čustva in možnosti.
Ne glede na to, kaj se odločiš, pomembno je, da slediš svojemu srcu, a obenem ohranjaš realna pričakovanja. Odnosi, še posebej na daljavo, zahtevajo trud, komunikacijo in razumevanje obeh strani. Bodi potrpežljiva in prijazna do sebe skozi ta proces.
Želim ti vse dobro,
Živa Pirc, mag. psihologije
• An
Aniii
Mislim da je cas da ga pustis, al pa mu predlagaj da se ponovno vidita. Ce ima prevec izgovorov ni taprav. Upam da si dobro, lp