Neka moja bivša prjatlca mi je poslala neko sliko mene in sestre in ne vem kje jo je dobila pa mi noče povedat. Kaj naj naredim?
Ay
Ayse
Ja in v cem je problem? Ima tvojo sliko. Je slika kaksna ki nebi smela je imeti? Danes so druzabni mediji svobodo odprti in vidni vsem na oceh. Morda jo je tan staknila. Koliko pa si stara?
Uredništvo
Mija Repenšek

Odgovor svetovalke:
Hi, pozdravljena!
Verjamem, da se zaradi zmede in nemoči počutiš neprijetno, šokirano in preplašeno, ko ti nekdo pošlje tvojo fotografijo, za katero niti ne veš, kako je priša do nje.
Morda imaš v tem primeru, ko fotografijo prijateljica že ima, morda malo zvezane roke (malo moči za ukrepanje), vendar se tudi takšna situacija lahko uredi, ne skrbi. Za začetek poskusi s pogovorom z bivšo prijateljico in izrazi svoje občutke. Predvsem kako neprijetno ti je ob tem, da fotografija obstaja tudi v njeni galeriji. Omeni, da ti nevednost, od kod ji ta fotografija povzroča stres in če te morda lahko spomni, kako je ta fotografija prišla v njene roke. Omeni tudi, v kakšno olajšanje bi ti bilo, če bi fotografijo izbrisala.
Seveda je nujno da ob tem ostaneš mirna. V kolikor opaziš, da fotografija prične krožiti po socialnih omrežjih, ali da jo lahko prijateljica uporabi za maščevanje, ali če ti je že ob sami misli, da ta fotografija obstaja in jo ima tudi ona, pa poišči pomoč odrasle osebe - starša, učitelja, ...
Upam, da si prejela vsaj kašno usmeritev, kako ukrepati. V kolikor opaziš, da sem zgrešila kakšno pomembno podrobnost, pa le sporoči.
Mija Repenšek, mag. zakonskih in družinskih študij, psihoterapevtka stažistka