Moja sošolka me sili v veipanje pa je stara šele 11 let in nevem kaj naj naredim,pije energijske pijače monster, prime...In res ne vem kaj naj naredim, ko jo hočem ustavit postane nasilna do mene,pa še fuge uporablja.
Že v naprej HVALA.
Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zastavila to vprašanje.
Drugih ljudi na žalost ne moremo spremeniti, tako da razen tega, da ji poveš, da to ni najboljše zanjo in da te skrbi, ko je nasilna do tebe, kaj veliko ne moreš narediti, da bi ji vse omenjeno preprečila. Tak iskren pogovor je najbolje imeti takrat, ko je vse ok med vama in se dobro počutita v družbi druga druge, ne takrat, ko počne to, kar si omenila. Če te ne bo upoštevala, je najboljše, da se v prihodnje v to ne vpletaš. Ko poskuša tebe siliti v podobne stvari, ji lahko poveš, da to ni zate, da ti ni do tega in jo prosiš, da te v to ne sili. To ni vedno lahko, vendar je edina pot, da se postaviš zase in poveš, da tega ne boš počela. Pravi prijatelji nas ne bi smeli nikoli siliti v stvari, ki nam niso ok, in če s tem ne bo nehala, potem verjetno ne bo mogla več dolgo biti tvoja prijateljica, saj bo počela stvari, ki ti niso fajn in na ta način ti ne bo več ok v njeni družbi.
Predlagam, da poskusiš, in se še javiš, če boš potrebovala kak nasvet glede tega.
Želim ti vse dobro, pa srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije