Zdravo stara sm 14 let in že približno 5-6 let zivim sama z mamo saj sta starša locena z atijem imam redne stike med vikendi,pocitnicami in celo kdaj med tedni.Do letošnjega leta je bilo use uredu letos pa so se med nama z mamo zaceli prepiri in to ne mali.Vsak dan mi grozi in me tudi pogostokrat udari in zaničuje govori mi namreč da sm debela,grda,prasica,svinja,da me ne mara in da me bo poslala v zavod in mi prepovedala stike z atijem govori mi tudi da me bo vrgla na cesto in da sm js kriva da slabo zivi in ucasih mi tudi rece da me bo vrgla čez balkon. Počutim se zelo grozno to se dogaja iz dneva v dan js sm psihično uničena in ne zmorem vec uzela mi je stvari ki sem jih imela najraje (tabore,nogomet...) nimam vec tega nasmeha na obrazu in ucasih pomislim da bi naredila samoumor ali pa zbežala ampak pomislim na atija ki mu nebi bilo lahko in imam ga najraje na svetu in trenutno je edini razlog za moje življenje. V soli se nemorem zbrat in težko se ucim saj mi mama nikoli neda mira za ucenje. Za use krivi mene in njenega bivsega moza (mojega atija) iz dneva v dan govori da me bo unicla in da bo naredila use da me bo uničila in da nebom imela prihodnosti.Jaz mislim da je ta zenska psihično bolana ker do kar dela ni normalno obnasa se ko psihopat najrajs bi vidla da gre nekam in se nikoli vec ne vrne(pa js moja mama pa to ni lepo ampak tak pravi moje srce) rada bi sla zivet k atiju pa nevem če bi socialna to dopustila kaj naj naredim? Pri mami vec nebom dolgo al grem k atiju al pa zbežim od doma js nemorem vec
Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Iz tvojega zapisa je razbrati ogromno bolečino in stisko. Ne bom te spravljala še v večjo in ti "nalagala" kakšne so možnosti. Te pa prosim, da se čim prej obrneš na odraslo osebo, ki ji zaupaš, da se stvari začnejo razreševati. Prosi za pomoč odraslo osebo: očeta, stare starše, bratrance, sestrične oziroma kakšnega drugega sorodnika. Nujno je, da z nekom spregovoriš in poveš kako čutiš. Potem pa bo tisti odrasel ukrepal dalje. Če pa se ti zdi, da boš to težko povedala bližnjim, pa se obrni na šolsko svetovalno delavko. Ona bo točno vedela kako te zaščititi in ti pomagati naprej.
Vse dobro!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja
do
dora_explora
hvala. Sem vsekakor že večkrat omenila svojemu očetu ampak nimava kaj veliko za narediti če bo mama izvedela da sm mu kar koli povedala bom zagotovo dobila sankcije če bi odšla na socjalno me je strah da me nebi dali očetu ampak rejnikom ali v kakšen dom tega si res nebi predstavljala. Z svetovalno pa bolj tesko govorim saj se mama in ona zelo dobro razumeta (saj se moja mama pred drugimi pretvarja) in bi vrjetno mislila da si namišljam te stvari ali pa da je to kakšen plan mojega očeta da bi me pridobil na svojo stran.
Uredništvo
Tina Toman
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Verjamem, da je težko, ampak bi te želela opogumiti, da to narediš. Saj, če ne boš spregovorila ti, boš morala še naprej trpeti, kar pa nikakor ni dopustno. Sicer ne razumem točno »vloge« tvojega očeta. Če ve za stvari, ki se ti dogajajo, je kot odrasel dolžan odreagirati. Zakaj ne bi mogel on skrbeti zate? Če so kakšni zadržki ja, drugače pa ne vidim težav. Se morda lahko pogovoriš s kakšnim sorodnikom, razredničarko, …. Zelo pomembno je, da spregovoriš in poveš. Le na takšen način se bodo težave lahko začele razreševati. Kar pogumno.
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja