Začne se že od malega moja mama in ata sta ločena in živim pri mami ampak nevem če si zasluži biti pri njej ali kjer koli Imam problem z laganjem in ga nemorem obvarovati včasih grem ven brez da povem moji mami... to me boli ko jo vidim da izve in reče da naj grem živeti k atiju moj ali je slab človek od malega mi govori kako sem oblečena,kakšne čevlje imam... in to si zelo vzamem k srcu ker je on moj oče nočem ga videti ali slišati ima probleme z alkoholom ampak to mojo mamo ne briga ker še naju vedno pošilja k njemu.nisem uspešna v šoli zaradi problemov ki jih imam doma in povrh travm in nesamozavesti se vidim debelo in grdo moj ata tudi tako pravi pa še moja mama ima novega "fanta" kije bil najboljši prijatelj z mojim atijem 2krat sta že šla narazen ...ima težave z denarjem in psiho in se to da na mojo mamo ampak one tega ne opazi ker tako zaljubljena v njega moja mama je najmočnejša ženska ki jih poznam in ji je težko in meni tudi zato ji hočem to težo omaknit s tem da se ubijem in to je po mojem najboljša odločitev režem se po žilah in sedim na oknu in se hočem skočit iz 10ega nadstropja nevem kaj naj naredim
Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Drago dekle prosim ne stori si česa takega. Če je tvoja stiska takšna, prosim odidi do svoje osebne zdravnice ali pa na urgenco najbližjo tvojemu domu. Lahko pokličeš tudi na TOM telefon 116 111 (vsak dan od 12. do 20.ure) ali na psihiatrično kliniko v Ljubljani-vsako noč med 19. in 7. uro: 01 520 99 00.
Stvari se dajo rešiti/omiliti/preokviriti, verjamem, da si v stiski, ampak dovolj močna si, da boš premagala vse to. Pohvalno, da si se obrnila na nas in da ne zadržuješ vseh skrbi v sebi. To je namreč edini način, da se lahko zgodijo spremembe v življenju. Izraziti svojo stisko in poiskati pomoč.
Prepričana sem, da te ima mama rada, a mogoče ne zna tega izraziti na pravi način. A mami si povedala za te svoje skrbi, stiske? S tem, da se umakneš mami zagotovo ne boš olajšala zadev. Njenih težav ne moreš reševati ti, niti to ni tvoja naloga. Ne morete otroci skrbeti za starše.
Je morda v šoli kdo - razredničarka ali šolska svetovalna služba, ki ve za težave v vaši družini in tvoje stiske? Bi bilo možno, da njim poveš vse to? Rešitve se bodo našle, bodi optimistična. In prosim javi se še kaj.
Če sem ti lahko še kakorkoli v pomoč tudi kar povej, zato smo tukaj.
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije