Stara sm 18 koncala sm maturo zdej je poletje nimam prjatlov nimam interesou nevem kaj nj nrdim moja depresija se je poslabsala vsak dan se pocutm zlo slabo razmislam u samomoru ker pac ne najdm nc vec u ziuljenju same slabe izkusnje mam z usm in ne vem vec kaj naj delam ce ne bom nc nasla se bom ubila cez par dni kr res ne morm vec
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si tako iskreno delila svoje doživljanje.
Pišeš, da si končala maturo in imaš sedaj počitnice, ki pa v tebi ne vzbujajo najboljših občutkov. Počutiš se osamljeno, ker nimaš prijateljev, nimaš interesov, ki bi te aktivirali, predvsem pa imaš občutek, da se počutiš vsak dan slabše. Predstavljam si, da ti je hudo, da se počutiš žalostno, obupano, brez prave energije in da ne najdeš prave rešitve. Občutek imaš, da si imela v življenju same slabe izkušnje in da ne najdeš več ničesar, kar bi dalo tvojemu življenju pomen.
Žal mi je, da imaš takšne izkušnje in da se moraš sama soočati s stisko, ki jo opisuješ. Ker si vredna življenja in ker verjamem, da te v življenju čaka še veliko, te spodbujam, da se čim prej obrneš oz. si poiščeš strokovno pomoč. Obrneš se lahko na Urgentno psihiatrično ambulanto v Ljubljani ali Mariboru, lahko pa pokličeš tudi na telefone za mladostnike v stiski (TOM telefon: vsak dan od 12. do 20. ure na 116 111; zaupna telefona Samarijan in Sopotnik: 24 ur na dan na 116 123). V kolikor bi pri iskanju ustrezne strokovne pomoči potrebovala pomoč, nam lahko pišeš na e naslov uredništva (tosemjaz@nijz.si).
Izpostavila si, da če ne boš ničesar našla v kratkem času, da boš naredila samomor. Predstavljam si, da ti je zelo hudo. Kljub temu pa bi si želela, da mi poveš še kaj več o tem, saj ti lahko tako skušam kar se da pomagati. Koliko časa že razmišljaš o samomoru? Imaš za samomor izdelan kakšen načrt ali o tem samo razmišljaš? Si o tem povedala komu, ki bi ti lahko v tvoji stiski pomagal? Je v tvoji okolici kdo, ki bi ti lahko pomagal pri iskanju pomoči - če da, kdo? Vesela bi bila, če se odzoveš, hkrati pa tudi obljubiš, da bova skupaj skušali najti ustrezno pomoč zate. Prosim te, da v času dokler se ne slišiva oz. se obrneš na strokovno pomoč, ne poskušaš narediti samomora. Ker si vredna življenja.
Želela bi si, da se javiš in mi sporočiš odgovore na moja vprašanja. Verjamem, da si v stiski in da ti je zelo hudo. Hkrati pa verjamem, da lahko najdeš ustrezno pomoč zase - ker si pomembna, ker je tvoje življenje pomembno.
Upam, da se kmalu spet slišiva,
Urška Pisar, mag. psihologije
ru
rumio
Če nimaš prjatlov zna biti malo bolj samotno ampak enako pri meni in gre tudi tko. Probaj malo športat nekaj ustvarjat, glasba zna tudi pomagat pa malo klepetaj na kakšnem online klepetu. Moraš se zamotit z nečem, da ne razmišljaš na slabe stvari preveč.