Živjo,sem punca ki neve kaj naj naredi v primeru dajo fant nemara.iskreno povedano mije ušeč in nisva ravno sošolca ampak je on v b razredu jaz pa v a.Že dolgo časa mije ušeč nevem pa če se laže dasem jaz tudi njemu všeč.Večkrat semi nasmehne v šoli ampak me niti ne pozdravi.nevem kaj naj naredim ko si dopisujeva je vse vredu ampak v šoli nič.Na začetku sem mislila da ga je sram da bi naj bil vendar še v puberteti ampak tako več ne mislim.
Resnično mi je useš in tudi zato ga nemislim glih pustit kr ga imam rada.
prosim pomagajte...
• Uredništvo
Benjamin Bušelič

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Za začetek bi se ti rad zahvalil za vprašanje, v katerem se sprašuješ kaj narediti v odnosu s fantom, s katerim se dobro razumeta preko telefona, v živo pa sicer ujameš njegov pogled ali nasmeh, te pa ne pozdravi.
S fantom sta v obdobju odraščanja, ko počasi odkrivata svet zaljubljenosti. Odkrivanje tega sveta spremlja raziskovanje naših lastnih čustev in občutkov, ki jih doživljamo ali pa želimo doživljati v odnosu z nam pomembnimi ljudmi (npr. občutek cenjenosti, varnosti, zaupanja, naklonjenosti, občudovanja in občudovanosti, opaženosti …). V svojem vprašanju si se spraševala ali si fantu res všeč saj, kot opisuješ, je vajin pogovor po telefonu zelo drugačen kot izkušnja, ki jo imata in se vidita v živo. Vsak od nas raziskuje svoja čustva in občutke v svojem tempu. Oba doživljata, da vama je pogovor drug z drugim zabaven, da sta si zanimiva, da se ob pogovoru drug z drugim počutita prijetno in sta si všeč. Vsak na svoj način nosita te občutke in se spoznavata z občutki všečnosti, naklonjenosti, morda celo zaljubljenostjo. Fant bi morda to rad še malce zadržal zase in ni pripravljen tega pokazati ostalim okoli vaju. Razlog za tem je morda tudi v tem, da ga skrbi, da bi kateri izmed vrstnikov vajin odnos izkoristil za komentiranje ali zafrkavanje in želi tako to preprečiti. Lahko je tudi, da fant na poti svojega raziskovanja še ni pripravljen na to, da bi imel punco, to pa seveda ne spremeni tega, da so mu pogovori s tabo prijetni in zabavni, oziroma to ne pomeni, da te ne vidi kot simpatičnega, zabavnega, zanimivega in lepega dekleta.
Raziskovanje zaljubljenosti lahko v obdobju najstništva traja kar nekaj let. Čas tega raziskovanja pa lahko tako ti kot tudi fant izkoristita za spoznavanje samega sebe. Odkrivanje tega, kar vama je na drugih všeč, kaj drugi opazijo na vama in katere lastnosti vaju pri drugih še posebej pritegnejo.
Za konec bi rad zaključil s to mislijo: raziskovanje naših čustev in odnosov je lahko izredno igrivo in pestro obdobje, v katerem odkrivamo ogromno novosti tako o ljudeh okoli nas kot tudi nas samih. Ob tem raziskovanju želim tudi tebi veliko veselja in prijetnih spominov.
Benjamin Bušelič, Bachelor of Science (republika Avstrija)