Dober dan!
Sem trinajstletni Blaž in imam problem, pred enim letom sta se moja starša ločila. Meni in mojim dvem bratom to ni bilo tako stresno a moji sestri je bilo zelo. Oče nas je zapustil, ker je varal mamo. Mami si je kmalu tudi našla novega fanta ki ima dve hčerki in sina od prejšnjega zakona. Pred mesecem in pol sta se odločila da se bo mama preselila k njemu zraven pa bomo šli tudi jaz, moja brata in sestra. Vsi smo se zelo dobro razumeli in pomagali pri nalogi za šolo. Zdaj pa mi je nastal en problem, vendar ena od pol sester mi je postala všeč in to tako zelo da se ponoči pretihotapim v njeno sobo in jo gledam kako spi (stara je 13 jaz pa sem 16). Tako zeeloo mi je všeč vendar se počutim kot da delam nekaj narobe.
Prosim za nasvet ker ji nočem kaj nardit česar noče, saj sem ''pohoten'' in želim biti potreben.
Sam nisem tako socialen človek zato se oproščam če kaj ni razumljivo
Hvala vam za pomoč.
• Uredništvo
Katarina Maučec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen Blaž!
Praviš, da ti je ena od polsester zelo všeč in jo velikokrat tudi gledaš kako spi. Glede na to, da s polsestro nista krvno povezana razmerje ni sporno, v kolikor se oba strinjata. So pa zaradi starostne razlike prepovedani spolni odnosi. Spolnost v kakršnikoli obliki z osebo mlajšo od 15 let je kaznivo dejanje. Tudi ponavljajoče skrivno opazovanje, ki drugo osebo prestraši ali se zaradi tega počuti ogroženo, je kaznivo dejanje.
Razumem, da si želiš biti pohoten, saj je navsezadnje to prijeten občutek, ampak včasih tudi neke stvari, ki so prijetne niso čisto okej in se jim moramo znati izogniti oziroma tovrstne potrebe kontrolirati in nanje ne reagirati. Je to težko? Seveda, ampak vendarle neizogibno potrebno. Svetujem ti, da prenehaš s skritim opazovanjem svoje polsestre in se poskusiš z njo raje pogovoriti o svojih občutkih. Njen odgovor pa sprejmi. Spoštuj njeno mnenje in perspektivo. Navsezadnje vajina situacija ni tipična in je možno, da se njej takšen odnos ne bo zdel sprejemljiv. Bi pa še enkrat poudarila, da je spolni odnos z osebo mlajšo od 15 let v vsakem primeru kazniv.
Vse dobro!
Katarina Maučec, mag. psihologije