Pozdravljeni,
pišem Vam, saj o tem ne vem kako govoriti s svojo psihologinjo ker me je zelo strah kako bo odreagirala in ali bo povedala mojim staršem za situacijo.
Že nekajkrat sem kadila travo in zadnje čase se tako grozno počutim in padam v vse globjo drepresijo in razmišljam lahko le o drogah. (nikoli nisem probala nič drugega kot travo). Občutek imam da bi me hitro zasvojilo a hkrati želim občutiti veselje brez skrbi. (če mi ne paše kaditi z lahkoto rečem ne)
Sama se probam zamotiti ampak ne deluje, tudi če sem s svojimi prijatelji v družbi si želim le, da me malo "odnese".
Kaj naj storim?
Lepo pozdravljeni
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš, da si že nekajkrat kadila travo, ker si želiš izboljšati svoje počutje. Zadnje čase se počutiš grozno in kot rešitev vidiš droge. Skrbi te tudi, kaj bi na to rekla tvoja psihologinja in če bi o tem govorila s tvojima staršema. Verjamem, da se počutiš neprijetno, zaskrbljeno, obupano in da si resnično želiš najti nekaj, kar bi te vsaj za trenutek sprostilo in osrečilo.
Glede na to, da si že vključena v psihološko obravnavo, te spodbujam, da o tem spregovoriš s svojo psihologinjo. Pomembno je, da ve kaj se dogaja, kako se počutiš in kakšne mehanizme oz. strategije spoprijemanja uporabljaš. Samo na ta način lahko zares dosegata spremembe. Izpostavila si skrb glede njene reakcije in tega ali bo psihologinja to informacijo posredovala staršema. Predstavljam si, da je tudi tvoji psihologinji v interesu, da skupaj vzpostavita varen odnos, kjer se boš počutila sprejeto in razumljeno. Zaradi tega informacij o tem, kar ji poveš, tudi ne deli z drugimi (če pa jih, pred tem dobi tvoje dovoljenje). Psihologinja bi bila dolžna posredovati informacije staršema oz. drugim v primeru, da bi bilo ogroženo tvoje življenje, življenje koga drugega, v primeru nasilja in zlorabe otroka ter v primeru suma na povzročitev večje družbene materialne škode.
Pomembno je, da svoje doživljanje nasloviš s strokovnjakom, ki te obravnava. Samo na ta način bosta lahko skupaj našli druge, bolj ustrezne strategije, ki bi ti bolj pomagale pri spoprijemanju s stisko. Glede na to, da sama poskušaš najti načine kako se zamotiti in da pri tem nisi uspešna, bi bilo dobro da skupaj s psihologinjo najdeta takšne strategije, ki pa ti bodo omogočile da se zamotiš.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije