živjo,
Rabim vašo pomoč. Pač gre za to, da mi je všeč en fant, ki mi je povedal že nekaj časa nazaj da je zaljubljen v mene ampak sem samo bežala od njega. In potem ko sem ga videla potrtega sem se zaljubila v njega. Zdaj pa si mu neupam povedat ker me je strah njegove reakcije. Prosim svetujte mi kaj naj naredim.
lep pozdrav
• Uredništvo
Lea Kopač

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Nina!
Hvala za tvoje vprašanje. Včasih je priznanje simpatiji, da nam je všeč, res težko, saj se bojimo zavrnitve. To sporočaš tudi ti. Mogoče ti lahko pomaga, da se vprašaš, kaj je najhuje, kar se lahko zgodi. To je verjetno to, da bi te fant odvrnil. V tem primeru boš verjetno občutila določena negativna čustva, kot so razočaranje, žalost. A ne skrbi, tudi to mine. In mogoče je bolj verjetno, da bo fant vesel, če mu priznaš, da ti je všeč, saj je nedavno tudi on to priznal tebi. Če je težko povedati, mu lahko napišeš kakšno simpatično sporočilce, iz katerega bo fant sklepal, da ti je všeč. Lahko mu tudi nameniš nekaj več pozornosti in mu tako pokažeš svoja čustva.
Bodi lepo!
Lea Kopač, mag. psihologije
• Ni
Nina Avmedoska Rijavec
Živjo,
Hvala za nasvet ampak sem mu že večkrat   poskusila povedat ampak mu ne morem povedat.
Lep pozdrav
• Uredništvo
Lea Kopač
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena ponovno.
Verjamem, da je težko. Verjetno v ozadju res tiči strah, kaj se bo zgodilo. Vzemi si list papirja in napiši, kaj dobrega se lahko zgodi, če fantu poveš. Nato napiši še, kaj slabega se lahko zgodi. Tako se boš lahko pripravila tudi na slabe stvari in morda bo potem lažje.
Lahko pa fantu to poskušaš sporočiti preko kakšnega sporočilca ali namiga, da ti je všeč. Lahko ga tudi povabiš na sprehod ali na pico, tortico… Mogoče bo lažje, če boš z njim preživela nekaj časa, se nekoliko sprostila in bo potem lažje komunicirati.
Vso srečo ti želim.
Lea Kopač, mag. psihologije
• Ni
Nina Avmedoska Rijavec
Živjo
Hvala za vse nasvete ampak jaz nimam dovol poguma da mu povem zato bom raje ubupala. Poskusila sem ga samo pogledati v oči ampak res nimam dovol poguma.
Lep pozdrav
• Ma
Markec
Pozdravljena!
Pišeš da ti je všeč en fant ki ti je priznal da je zaljubljen vate ampak si ti bežala stran od njega potem ko si blažila da je potrt si se pa zaljubila v njega.
Za začetek imam eno vprašanje. Ali si ti tudi njeg že prej zaljubljena v njega? Zdaj v tej situaciji kakor si ti priporočam stem da si že omenila da nimaš dovolj poguma mu pa napiši prek socialnega omrežja kaj čutiš do njega in se mu opravičiš. Potem ga probaj spraviti v boljšo voljo in ga nasmejati.
Verjamem da bosta prišla skupaj in da te je bilo tudi strah bi moral fant tudi to razumeti.
Imej lep dan in srečno.
Lp, markec