Pozdravljeni,
jaz imam en problem. Jaz mislim da postajam obseden z joškami,vagino...
Jaz imam tudi težave z erekcijo kadarkoli doma, v šoli...Zadje čase pa se moja starša spremenila od kar sta prišla iz enega kapa hodita gola,kuhata gola,spita gola delata gola...
in kaj je najhuje da smo se preselili iz Ljubljane v Goriška brda. To jima zamerim
Želita si da bi bil tudi jaz gol nevesta pa nič o meni da imam erekcije pa to..
Moram pa povedati da mi ta nači malo več.A jima tega nočem povedati ker sem jezen da somo se preselili.
Hvala
Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Dragi mladenič,
kar nekajkrat sem prebrala tvoje pismo, pa še vedno mi ni popolnoma jasno, kaj je tvoj glavni problem. Pa pojdiva nekako po vrsti:
1) selitev iz Ljubljane v Goriška brda. Ja, velika razlika. V Ljubljani si pustil prijatelje in znano okolje. Zdaj je zate vse novo. Sprememba, ki jo boš nekako sprejel. Skušaj navezati stike z novimi prijatelji in sošolci. Poskusi se vpisati v kakšno izvenšolsko dejavnost. Morda kakšen šport, ki te zanima, ali pa kaj drugega. Ti sam najbolje veš, kje boš lahko užival in uresničeval svoje interese. Ne zapiraj se med štiri stene. Pojdi ven, v naravo, ki je v Brdih zelo lepa. Starša sta imela verjetno zelo dober razlog za selitev, ne vem pa, ali sta se o tem dovolj pogovorila s teboj in ti prikazala prednosti te selitve. Poskusi se pogovoriti z njima in jima tudi omeniti, da se v novem okolju še vedno iščeš.
2) Moti te, da sta starša v stanovanju gola. Ja, otroke marsikaj moti pri starših. Bolj ko otroci odraščajo, bolj se zavedajo, da so tudi starši samo ljudje, kar pomeni, da niso popolni. Razloži jim, da se ti gol pač ne počutiš O.K. in naj to razumejo.
3) Če imaš pri 16 etih erekcijo, ko pomisliš na žensko, je to nekaj popolnoma normalnega. Ni pa normalno, če na to misliš kar naprej, kar se ti verjetno dogaja. Ko se boš začel intenzivno ukvarjati s kakšno drugo dejavnostjo, npr. šport, hobi, ki te bo okupirala, bo tudi teh misli manj in z njimi povezani problemi.
4) Poskusi v novem okolju odkriti lepe stvari. Saj veš: tisto kar iščemo, tudi najdemo. Enako velja za slabe stvari. Pusti jih pri miru, ali še bolje: popolnoma jih prezri. Osredotoči se na pozitivno. In verjemi mi, da je tega ogromno. Odločitev je tvoja. Saj veš: vedno imamo dve možnosti: lahko izbereš dobro ali pa slabo. Iz srca ti želim, da se boš odločil za dobro. Preprosto, ker si to zaslužiš.
Prav prisrčno te pozdravljam in želim vse dobro.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja