Dober dan! Mam zelo veliko problem z Uciteljico za matematiko ko noce da koncam solo. Baste uprasali zakaj tako mislim? Zato ker do konca solkega leta je ostalo sele 4-5 dni in pol nemores dobiti vec ocen Ona ve da mam tezavo z matematiko in mi rece da rabim dobiti se 4 ocene katere bi morel se dobiti v 1 poletju ampak mi tega ni povedala prej ce prav sem jo ze zdavne spraseval ce mam kej se uredit glede ocen Ona rekla da ne in nakoncu leta rece da rabim dobit 4 ocene na 4 razlicne teme Katere sta sploh niso povezane. Se njene kolege (drugi ucitelji) rekli da to ni normalno ker mi je tok pozno rekla za ocene pa jo nebriga pouprecje in da minimalno kolicina ocen je 6 Ona zahteva 8 in to vse pozetivno neglede na pouprecje imam vse ocene urejene razen matematike.Drugi ucitli nevejo kaj Naj delam ker to se za normalnega ucenca ni mogoce da odpise to vse v 3 dnevih ko mas cas samo 2 dneva za ucit. Meni bilo bi uredu ce bi meni slo Sam za upis to bi lahko prezivel popravec ampak ce nebom imel pozitevno to pomeni da nikoli vec nebom mogel videti svoje sorodnike Katere so v drugi derzavi v kateri je vojna in naslednje Leto bom polnoleten in ce pridem v svojo derzavo meni bodo poslali na fronto . Vecinoma mojih sorodnikov je zelo stare ljudi 90+ ni kmalu bodo umrli to pomeni da nikoli nebom mogel jih vedeti ker ce dobim popravec bom mogel ostati v Slovenii in nevem kaj Naj delam ker Ona samo dere se namene pa nice poslusat rece Sam da je to moj problem in jo ne briga to in moram dobit 8 ocen pozitivnih ne glide na pouprecje.
Uredništvo
Urška Žerak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
hvala, da si se oglasil in z mano delil svoje težave. Če te pravilno razumem si v stiski zaradi težav z ocenami pri matematiki. Opisuješ, da te skrbi, če boš imel popravni izpit, saj to pomeni, da ne boš mogel videti svojih sorodnikov, ki so v državi, kjer je vojna. Tvoji strahovi in skrbi so povsem razumljivi in upravičeni. Predlagala bi ti, da se najprej osredotočiš na to, da vložiš ves svoj čas in energijo v učenje matematike in dogovor z učiteljico glede popravljanja ocen. Si se o težavah z učiteljico matematike že morda pogovoril z razrednikom ali razredničarko? Kaj pa šolsko svetovalno službo? Morda bi bilo dobro, da bi se obrnil na šolskega svetovalnega delavca in ga prosil za nasvet in pomoč.
Verjamem, da se ti vse skupaj zdi krivično in da se počutiš zaskrbljeno. Kljub temu ti svetujem, da se obrneš na svojo družino in strokovne delavce v šoli, se pogovoriš in poskusiš najti rešitev. Prepričana sem, da boste s skupnim pogovorom lahko našli rešitev problema. Verjamem vate in da ti lahko uspe!
Srečno in vse dobro ti želim.
dr. Urška Žerak, mag. psihologije